7 نکته کاربردی برای انتشار پستی جذاب در لینکدین

7 نکته کاربردی برای انتشار پستی جذاب در لینکدین | آسان کارت

 

هفت موضوع کلیدی در نوشتن پست های لینکداین

با گسترش روز‌افزون علم و دیجیتالی شدن بسیاری از ابزارها و کسب‌و‌کار‌ها، شیوه‌ی برند‌سازی و فروش بسیاری از کسب‌و‌کارها تغییر کرده، به طوری که می‌توان گفت تا حد زیادی به سمت مجازی شدن پیش رفته است. با یک نگاه ظریفانه می‌توانیم به این نکته پی ببریم که بخش بزرگی از ساعات زندگی ما روزانه به این ابزارها اختصاص یافته است. به طوری که می‌توان گفت این ابزارها امروزه دیگر صرفا برای یک سرگرمی نبوده و از آنان برای مقاصد مهم‌تری نیز استفاده می‌کنند. به عنوان مثال لینکدین Linkedin، ابزاری کاربردی است که از آن می‌توان برای کسب‌و‌کار خود استفاده کرد. در ادامه به نکاتی کاربردی جهت نوشتن پست‌های موفق و جذاب در آن اشاره می‌کنیم.

1. به‌روز بودن مطالب ارسالی در لینکدین

پست‌هایی که در این رسانه اجتماعی منتشر می‌کنید، باید به‌روز و مورد توجه مخاطبان و نیازهای آنان بوده و نباید قدیمی باشند. برای این کار می‌توانید یک استراتژی و یک تقویم محتوا داشته باشید تا بدانید که چه مطالبی برای مخاطبان موجود در لینکدین مفید بوده، چه عناوینی را منتشر کرده‌اید و باقی را با چه برنامه‌ای باید منتشر کنید.

2. انتشار پست‌ها و مقالات جذاب برای مخاطبان

با توجه به حجم انبوه مطالب موجود در فضای مجازی سعی کنید به محتوایی بپردازید که منحصربه‌فرد بوده و شما را از دید خوانندگان متمایز می‌کند. به عبارتی مقالات و موضوعات جذاب را انتخاب نمایید.

3. هفته‌ای حداقل یک پست منتشر کنید

لینکدین یک شبکه اجتماعی بیزینسی می‌باشد که مخاطبان زیادی در آن فعال هستند. همچنین افرادی در لینکدین وجود دارند که شما را دنبال می‌کنند و یا به عبارتی مخاطب هدف شما هستند، پس در انتشار پست در این پلتفرم کوتاهی نکنید و به صورت مداوم در آن اهتمام ورزید تا بتوانید چشم‌‌اندازهایی را برای کسب‌و‌کار خود در آن ایجاد کنید.

4. به طول مطالب دقت کنید

با توجه به این امر که افراد به‌وسیله‌ی دستگاه‌های مختلفی همچون لپ‌تاپ، گوشی موبایل و ... به لینکدین متصل می‌شوند، باید دقت کنید که پست‌هایی آموزنده و سرگرم‌کننده با تعداد کلماتی مناسب انتخاب کنید. به طوری که برای کاربر خسته‌کننده نبوده و مفید واقع شود. طول کلمات را بهتر است 800 کلمه در نظر بگیرید. 

5. از نوشتن پست تصویری و ویدئویی غافل نشوید
علاوه‌بر ارسال پست متنی، می‌توانید تصاویر و فیلم نیز در این پلتفرم ارسال کنید. این نکته را بخاطر داشته باشید که تصاویر و ویدیو می‌تواند جذابیت محتوای شما را دو‌ چندان کند. سایز ایده‌آل عکس برای انتشار پست در لینکدین 627*1200 بوده و حداقل و حداکثر زمان ویدیو می‌بایست بین 3 تا 10 دقیقه باشد.

 

linkedin post guide
 

6. لینک‌دادن مطالب به یکدیگر را فراموش نکنید

یکی از ابزارهای شبکه‌های اجتماعی که تاثیر زیادی بر سئو سایت دارد، لینکدین است. هر بک لینک از لینکدین نسبت به بقیه بک لینک‌ها ارزش بیشتری دارد. بنابراین در پست‌هایی که منتشر می‌کنید سعی کنید که برای فهم بیشتر خواننده و همچنین افزایش ترافیک وب‌سایت خود، به پست‌های دیگر و مطالب موجود در وب‌سایت لینک‌دهی داشته باشید.

7. به نظرات کاربران به موقع پاسخ دهید

پاسخ به موقع به نظرات کاربران موجب شده که یک تعامل دو‌طرفه ایجاد شود و به محبوبیت شما بیفزاید. همچنین منجر شده تا ارزش پست شما بیشتر دیده شده و از نظرات زیادی برخوردار شود.
و در آخر پست‌ها و میزان تعامل کاربران را تجزیه و تحلیل کنید.
تجزیه و تحلیل پست‌ها، میزان بازدید مخاطبان، نظرات کاربران، اشتراک‌گذاری و یا به عبارتی میزان تعامل افراد با پست‌های منتشر شده، به شما کمک می‌کند تا مخاطبان هدف خود را به درستی تشخیص دهید و راه فروش و برندینگ محصولات و خدمات را برای شما هموارتر می‌کند. بنابراین در این قسمت کوتاهی نکرده و با صبر و حوصله آن را انجام دهید.

برای سایت و شبکه‌های اجتماعی خود به محتوا نیاز دارید؟ ترجمیک را انتخاب کنید!

ترجمیک بزرگترین و جامع‌ترین پلتفرم خدمات زبانی است که دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و خدمت ویژه‌ای تحت عنوان تولید محتوا به مشتریان ارائه می‌دهد. اگر شما نیز اهمیت برنامه‌ریزی و بازاریابی محتوا را برای کسب‌و‌کار خود درک کرده‌اید می‌توانید از این خدمت ویژه استفاده کرده و برای خدمات خود از تدوین استراتژی محتوای ترجمیک کمک بگیرید.
ترجمیک با سال‌ها تجربه و با استفاده از تیم محتوای حرفه‌ای خود و به تحلیل کسب‌و‌کار شما پرداخته و برنامه مناسبی را برای آن تدوین می‌کند. همچنین برای کسب‌و‌کاهای افراد در حیطه‌های کاری مختلف نیز به تولید محتوای کاربردی با توجه به مخاطبان هدف همان کسب‌و‌کارها می‌پردازد. بنابراین برای بهره‌مندی از این خدمت خاص، و اطلاع از تعرفه خدمات تولید محتوا، تنها کافیست با یک کلیک و مراجعه به وب سایت ترجمیک به آدرس اینترنتی Tarjomic.com اقدام به ثبت سفارش نمایید.