خرید گیفت کارت آمازون Amazon

خرید گیفت کارت آمازون Amazon | آسان کارت

خرید کارت هدیه از آمازون 

سایت آمازون یکی از سایت های به نام در عرصه خرید و سفارش اینترنتی است و در حال حاضر می توان از این سایت با عنوان پرطرفدارترین فروشگاه اینترنتی نام برد. کاربران این سایت با داشتن گیفت کارت آمازون می توانند حساب خود را در سایت شارژ کرده و به راحتی پرداخت های آنلاین را با توجه به اعتبار و موجودی حساب خود در سایت آمازون انجام دهند.

با توجه به مسائل سیاسی موجود و اینکه سایت آمازون ارسال به ایران ندارد متاسفانه سفارش مستقیم گیفت کارت های فیزیکی از سایت آمازون در ایران امکان پذیر نیستند و فقط امکان سفارش کارت های الکترونیکی و دریافت اطلاعات کارت مجازی در ایران وجود دارد. البته لازم به ذکر است که بعضی شرکت های واسطه ی ایرانی کارت های گیفت فیزیکی آمازون را با قیمتی بالاتر از قیمت سایت آمازون ارائه می دهند.

در صورتی که شما نیاز به گیفت کارت آمازون دارید برای سفارش می توانید مراحل زیر را طی نمایید :

راهنمای خرید گیفت کارت آمازون

1. در ابتدا وارد سایت آمازون و صفحه ی مربوط یه گیفت کارت ها شوید.

2. سپس گیفت کارت مورد نظر خود را انتخاب کرده و موجودی آن را مشخص کنید.

3. در مرحله بعد روی گزینه Add to card و سپس Proceed to Checkout کلیک کنید.

4. اگر این مراحل را بدون ورود به اکانت آمازون خود انجام داده اید در این مرحله سایت از شما می خواهد که وارد اکانت خود شوید (یا یک اکانت برای خود ایجاد نمایید) ؛ درغیر  این صورت اگر مراحل داخل اکانت شما انجام شده است به مرحله ی بعد وارد خواهید شد.

5. در این مرحله از شما خواسته می شود که اطلاعات لازم برای انجام دادن پرداخت را وارد کرده و سپس روی Continue کلیک کنید تا پرداخت شما انجام شود.

6. در نهایت روی گزینه Place your order کلیک نمایید تا اطلاعات گیفت کارت مربوطه با توجه به سفارش شما برایتان صادر شود.

 

 * لازم به ذکر است که هر فرد با هر ایمیل می تواند 400 گیفت کارت مجازی E-mail وPrint at Home داشته باشد اما مجموع تمامی این کارت ها در یک روز نهایتا می تواند تا $10,000 برای هر مشتری باشد.

سوالات متداول

خیر. خرید از آمازون تنها از طریق آدرس خارج از ایران امکان پذیر است.

بلی. شما می توانید با اضافه کردن گیفت کارت و افزایش موجودی اکانت خود اقدام به خرید کتاب های الکترونیکی ارائه شده در سایت آمازون نمایید.

خیر. برای خرید از آمازون هر کشور می بایست گیفت کارت مربوط به آمازون همان کشور را خریداری کرد.