خرید گیفت کارت پلی استیشن PlayStation

خرید گیفت کارت پلی استیشن PlayStation | آسان کارت

شرکت سونی یکی از 10 کمپانی مطرح دنیا در خصوص محصولات دیجیتال می باشد. این شرکت علاوه بر محصولاتی مانند سیستم های صوتی، تصویری، محصولات کامپیوتری، لوازم جانبی و .... یکی از قدیمی ترین شرکت هایی ست که به ساخت و توزیع کنسول های بازی نیز پرداخته است.

کنسول های بازی شرکت سونی با نام تجاری   PlayStationدر تمام دنیا شناخته شده هستند و طرفداران بسیاری دارند. مخاطبان کنسول های بازی سونی در تمامی مراحل می توانند با بهره بردن از پرداخت های ارزی از خدمات خاص سایت استفاده کرده و سطح کیفی کنسول خود را بالا برده و یا در فروشگاه آنلاین پلی استیشن PS Store بازی ها و به روز رسانی های آنها را خریداری کنند.

لازم به ذکر است که اکثر این خدمات برای کنسول های بازی مشمول پرداخت هزینه هستند و به صورت رایگان انجام نمی شوند؛ در این خصوص مخاطبان این کمپانی برای استفاده از خدمات باید پرداخت های ارزی آنلاین انجام داده و نیازهای خود را مرتفع نمایند.

شرکت سونی برای افرادی که به اطلاعات کارت و حساب ارزی دسترسی ندارند راهکاری دارد و در سایت خود گیفت کارت های مخصوص پلی استیشن را ارائه داده است که کاربران می توانند با مراجعه به سایت پلی استیشن آن ها را خریداری کرده و از کارت ها استفاده نمایند.

در صورتی که شما از مخاطبان این کنسول ها هستید و برای پرداخت ها و شارژ اکانت خود نیاز به گیفت کارت دارید، برای خرید کارت های مورد نظر مراحل زیر را طی نمایید:

مراحل خرید گیفت کارت پلی استیشن PlayStation
 

1- ابتدا وارد سایت پلی استیشن  PlayStation شده و به صفحه مربوط به گیفت کارت ها بروید.

مراحل خرید گیفت کارت پلی استیشن PlayStation | آسان کارت

2- بعد از ورود به صفحه مربوط به کارت ها، نوع کارت مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

آموزش خرید کارت هدیه پلی استیشن | آسان کارتنحوه شارژ کد PSN با کنسول پلی استیشن | آسان کارت

گیفتت کارت های cash cards  Store و گیفت کارت های پلاس plus  قابلیت های چندان متفاوتی ندارند، به عبارتی کارت های Plus زیر مجموعه کارت های Store Cash Cards هستند که محدودیت زمانی دارند و برای خرید اشتراک ماهانه در مراحل انجام بازی آنلاین کاربرد دارند و کارت های Store Cash Cards نیز برای بخرید محصولات مجازی مثل بازی، فیلم و هرگونه دیتا و اپلیکیشن دیگر کاربرد دارند.

در این مرحله ما برای مثال کارت 12 ماهه پلاس Plus 12 Month Download  را انتخاب کردیم؛ بعد از انتخاب محصول سایت پلی استیشن به شما سایت های معتبری که در حال حاضر فروش کارت ها را به عهده دارند را معرفی می کند. شما یکی از موارد مشخص شده را انتخاب می کنید (برای مثال در این جا ما adigital را انتخاب کردیم).

آموزش قدم به قدم شارژ اکانت پلی استیشن | آسان کارت

بعد از انتخاب سایت مقصد، شما به سایت مورد نظر ارجاع داده می شوید. در این سایت شما پرداخت را با کلیک بر روی گزینه مربوط (که در نمونه گزینه  Buy and get Code  می باشد)  انجام می دهید.

نحوه خرید و ردیم کردن گیفت کارت پلی استیشن | آسان کارت

در نهایت بعد از وارد کردن اطلاعات کارت ارزی و انجام پرداخت، تاییدیه سفارش به شما داده خواهد شد و پس از مدت زمانی کوتاه اطلاعات مربوط به گیفت کارت خریداری شده برای شما ایمیل خواهد شد. در صورتی که کارت ارزی مثل ویزا کارت و مسترکارت و یا  حساب پی پال در اختیار ندارید و می خواهید از وبسایت های معتبر بین المللی گیفت کارت خود را تهیه کنید، می توانید با سفارش پرداخت ارزی، از خدمات پرداخت آسان کارت استفاده کنید و کارشناسان ما خرید را به جای شما انجام دهند. 

سوالات متداول

گیفت کارت های Plus دارای بازه زمانی هستند و برای خرید اشتراک ماهانه در مراحل انجام بازی آنلاین کاربرد دارند و کارت های Store Cash Cards نیز برای خرید محصولات مجازی مثل بازی، فیلم و هرگونه دیتا و اپلیکیشن دیگر کاربرد دارند.

هزینه پرداختی برای تهیه گیفت کارت معادل مبلغ دلاری گیفت کارت به همراه مبلغ جزئی به عنوان کارمزد می باشد.

خیر. اطلاعات ارسالی تنها به یک مشتری تعلق دارد و امکان افزایش و تغییر در مبلغ شارژ بعد از ارسال وچر وجود ندارد.