خرید گیفت کارت استیم Steam و شارژ استیم والت Steam Wallet

خرید گیفت کارت استیم Steam  و شارژ  استیم والت Steam Wallet | آسان کارت

خرید آنی گیفت کارت استیم Steam Gift Cards

استیم Steam نرم‌افزاری است که در حوزه ی  انجام  مدیریت حقوق دیجیتال، توزیع دیجیتال و انجام بازی های ویدئویی چند نفره و همچنین پلت‌فرم‌های ارتباطی ارائه خدمات دارد؛ این نرم افزار توسط کمپانی والو valve توسعه یافته است. مخاطبان این نرم‌افزار از آن برای توزیع و مدیریت بازی‌های رایانه‌ای و رسانه‌های آنلاین استفاده می کنند به صورتی که داده‌های مرتبط با آن‌ها به واسطه بازیکنان و مخاطبان یا توسعه‌دهندگان مستقل کوچک‌تر با سیستم های بزرگ‌تر ( و بالعکس) به اشتراک گذاشته می‌شود. علاوه بر این، کمپانی والو ویژگی دیگری را فراهم کرده است تا داده‌هایی به غیر از بازی‌های رایانه‌ای نیز در محیط استیم اشتراک گذاری شوند که این ویژگی به نوبه ی خود شامل قابلیت‌های دیگری است که محدوده ی گسترده ای دارند، برای مثال فهرست دوستان، گروه‌ها، ذخیره کردن داده ها، چت صوتی و تصویری در بازی‌های آنلاین و …  از ویژگی های محیط استیم می باشد.

در محیط استیم مانند اکثر برنامه های کاربردی، بسیاری از خدمات به صورت پولی ارائه می شوند و نیاز به پرداخت های ارزی دارند. در راستای این خدمات شرکت والو valve به صدور و ارائه ی کارت های گیفت استیم Steam پرداخته است.

گیفت کارت های استیم جهت شارژ اکانت یا کیف پول استیم (استیم والت  Steam Wallet) صادر می شوند.

استیم والت در اصل یک ویژگی است که شرکت  Valveبرای انجام تراکنش ها ایجاد کرده است. کاربران و مخاطبان استیم می توانند از طریق اکانت پی پال و یا با استفاده از کارت های اعتباری ارزی خود (visa/master) نیز استیم والت را شارژ نمایند.

خرید آنی گیفت کارت استیم Steam | آسان کارت

لازم به ذکر است که گیفت کارت های استیم به دو صورت فیزیکی و مجازی هستند که در فروشگاه های خاص به صورت حضوری به فروش می رسند و یا در سایت های واسطه امکان سفارش دارند. با توجه به اینکه در حال حاضر اکثر سایت های خارج از ایران ارسال به ایران ندارند به همین جهت دریافت کارت های استیم در ایران معمولا از طریق سایت های واسطه ی ایرانی به صورت دریافت کد انجام می شوند. یا برای دریافت گیفت کارت، کاربر می توانند گیفت کارت های  استیم را در سایت های متفرقه سفارش داده و از طریق آن حساب خود را شارژ کرده و با خرید و شارژ Steam Wallet در اعتبارهای مختلف (5-100 دلار) می توانند از تمامی خدمات استیم استفاده نمایند.

خرید گیفت استیم والت 1 دلاری ارزان | آسان کارت خرید گیفت کارت استیم روسیه ترکیه | آسان کارت

در صورتی که شما یکی از مخاطبان و کاربران استیم هستید پس از ساخت اکانت حساب کاربری، استیم شما تبدیل به استیم والت (Steam Wallet)  شده و قابلیت شارژ خواهند داشت. پس از شارژ آن شما قادر به انجام پرداخت های مربوطه خواهید بود.

اکثر کاربران ایرانی استیم با گیفت کارت های استیم آشنایی دارند و اسم Steam Wallet برای آنها کمی غریبه است. چرا که گیفت کارت ها روی سایت رسمی استیم بصورت آنلاین به فروش نمی رسند و این گیفت کارت ها را باید بصورت حضوری خریداری کرد. اما سایت های واسطه این مشکل را تا حدی حل کرده اند به نحوی که برای خرید گیفت کارت استیم Steam Gift Cards می توانید به سایت های فروشگاهی مانند وبسایت آمازون، مراجعه کرده و در بخش مربوط به گیفت کارت های استیم سفارش خود را ثبت کنید تا نهایتا کارت برای شما ارسال (در صورتی که سایت مربوطه ارسال به ایران داشته باشد) شود و یا اطلاعات کارت برای شما ایمیل گردد.

بنا به مراحل ذکر شده برای شارژ استیم دیدید که شارژ کردن اکانت چه از طریق خرید گیفت کارت Steam Gift Cards و چه از طریق شارژ استیم والت Steam Wallet نیاز به انجام پرداخت ارزی دارد. در این راه شما می توانید در سایت آسان کارت سفارش پرداخت آنلاین ارزی ثبت کنید و به سادگی اکانت استیم خود را شارژ نموده و از خدمات استیم استفاده نمایید.

سوالات متداول:

خیر، به علت اینکه محصول مجازی است و اطلاعات کارت برایتان ارسال می شود، امکان عودت یا تعویض وجود ندارد.

اطلاعات گیفت کارت به صورت یک کد مجازی بوده و لازم است که روی والت استیم یا اکانت استیم اضافه شود.