خرید گیفت کارت App Store و آیتونز iTunes

خرید گیفت کارت App Store و آیتونز iTunes | آسان کارت

خرید کارت هدیه App Store و آیتونز iTunes

خرید گیفت کارت App Store و آیتونز iTunes کمپانی اپل امروزه یکی از پرمخاطب ترین برند های کالای دیجیتال است و خدمات خاص و ویژه ای را به مشتریان خود ارائه می دهد که معمولا رایگان نیستند. محصولات این کمپانی اکثرا شامل محصولات دیجیتال (گوشی، ساعت، لپ تاپ و ... ) و اپلیکیشن هستند که برای ارتقای سطح کیفی و به روز رسانی برنامه های خود نیاز به اپلیکیشن های خاص دارند؛ به طور معمول دریافت این اپلیکیشن ها نیازمند پرداخت های ارزی (دلاری) هستند. با توجه به اینکه پرداخت های شرکت اپل معمولا به یکی بودن آدرس اپل آی دی و آدرس کردیت کارتی که برای پرداخت ها در سایت از آن استفاده می شود حساسیت دارد بهتر است که این پرداخت ها با گیفت کارت کمپانی  اپل انجام شود تا بعد از پرداخت یا هنگام پرداخت در سایت اپل با مشکل مواجه نشوید.

کمپانی اپل برای پرداخت های اپل استور و آیتونز و همچنین خرید محصولات فیزیکی کارت های گیفت خود را در دو نوع گیفت (گیفت برای محصولات سایت / گیفت برای پرداخت های آنلاین در آیتونز و اپل استور)  ارائه می دهد که هر دو نوع این کارت ها در سایت اپل قابل سفارش دادن هستند.

در صورتی که شما برای استفاده از خدمات اپل نیاز به گیفت کارت دارید لازم است که مراحل زیر را طی نمایید:

نکته: لازم به ذکر است که برای سفارش گیفت کارت های اپل مشتری باید یک اپل ای دی داشته باشد که لزوما فردی که یکی از محصولات اپل را خریداری کرده قبل از اقدامات مربوط به اپلیکیشن ها، اپل آی دی خود را ایجاد کرده است.

راهنمای خرید گیفت کارت اپ استور و گیفت کارت اپل استور

1. در ابتدا برای سفارش کارت گیفت وارد سایت اپل و بخش سفارش گیفت کارت شوید.

2. سپس گیفت کارت مورد نظر خود را (مجازی/فیزیکی) انتخاب نمایید. (توجه داشته باشید که اکثر سایت های خارجی معمولا برای ایران ارسال ندارد و سایت اپل نیز یکی از همین سایت هاست به همین دلیل امکان سفارش کارت فیزیکی در این سایت وجود ندارد)

با توجه به این موضوع در صفحه ی مورد نظر گزینه Email a gift card را انتخاب نمایید.

خرید کارت هدیه App Store و آیتونز iTunes | آسان کارت

راهنمای خرید گیفت کارت اپ استور و آیتونز | آسان کارت

3. در مرحله بعد از شما اطلاعات لازم (شامل نام، ایمیل و موجودی مورد نظر گیفت کارت) پرسیده می شود؛ بعد از تکمیل اطلاعات روی گزینه Add to Bag کلیک نمایید.

خرید کارت هدیه App Store و آیتونز iTunes | آسان کارت

آموزش خرید گیفت کارت اپل | آسان کارت

4. تمامی اطلاعات وارد شده توسط شما در مرحله ی قبل در این مرحله به شما نمایش داده می شود تا توسط شما تایید شود. بعد از چک کردن اطلاعات در صورت صحیح بودن تمامی موارد بر روی گزینه ی  Check Out  کلیک کنید.

راهنمای پرداخت روی اپ استور و آی تیونز | آسان کارت

5. در این مرحله در صورتی که شما در ابتدا وارد اکانت اپل خود نشده باشید از شما می خواهد که اپل آی دی و پسورد خود را وارد کرده و لاگین کنید در غیر این صورت مستقیما به مرحله بعد که مرحله پرداخت است وارد می شوید. در مرحله پرداخت اطلاعات کارت ارزی شما (شامل شماره کارت، CVV، تاریخ انقضا و بلینگ آدرس) از شما خواسته می شود، بعد از تکمیل اطلاعات بر روی گزینه Continue کلیک کنید.

نحوه وارد كردن گيفت كارت اپل | آسان کارت

پرداخت با ویزا کارت و مستر در اپ استور | آسان کارت

6. در مرحله بعد مجددا تمامی اطلاعات به شما نشان داده می شود و شما روی گزینه Place your order کلیک می کنید تا پرداخت نهایی شود.

پرداخت دلاری ارزی در اپ ستور و آی تیونز | آسان کارت

7. بعد از این مرحله رسید پرداخت و شماره سفارش به شما اعلام شده و در اسرع وقت اطلاعات کارت برای شما ایمیل خواهد شد.

فروش گیفت کارت آیتونز و وارد کردن اطلاعات کارت | آسان کارت

نکته: توجه داشته باشید که گیفت کارت های اپل در دو نوع ارائه می شوند. یکی برای اپلیکیشن ها (آیتونز و اپل استور) و دیگری برای محصولات فیزیکی سایت. لازم به ذکر است که گیفت کارتها به صورت تخصصی صادر می شوند مثلا شما به هیچ عنوان با گیفت کارت محصولات نمی توانید پرداخت آیتونز یا اپ استور را انجام دهید.

نحوه ی ردیم کردن (شارژ کردن) حساب اپ استور با استفاده از گیفت کد اپ استور (App Store Gift Code):

پس از اینکه گیفت کارت خود را از سایت اپل تهیه کردید(چه فیزیکی، چه مجازی) روی گیفت کارت، کدی وجود دارد که اصطلاحا به آن گیفت کد اپ استور گفته می شود.

شما برای شارژ حساب خود باید این گیفت کد را در حساب خود ردیم نمایید تا حسابتان شارژ شود.بدین منظور مراحل زیر را طی نمایید:
1. وارد اپ استور شوید.

2. در صفحه اصلی و در قسمت بالا سمت راست روی تصویر پروفایلتان تاچ نمایید.

نحوه ی ردیم کردن (شارژ کردن) حساب اپ استور | آسان کارت

3. در این صفحه شما باید گزینه ی Redeem Gift Card or Code را انتخاب نمایید.

ردیم کردن حساب با گیفت کد اپ استور | آسان کارت

4. با انتخاب گزینه ی You can also enter your code manually شما می توانید گیفت کد موجود روی گیفت کارت اپ استور خود را وارد نموده و حساب خود را شارژ نمایید.

ردیم کردن گیفت کارت اپ استور | آسان کارت

پس از شارژ شدن حسابتان، می توانید در اپ استور اپلیکیشنهای پولی را با استفاده از موجودی حسابتان خریداری نمایید.

سوالات متداول

کارت هدیه اپل به صورت الکترونیکی صادر و اطلاعات گیفت کارت روی ایمیل ارسال می گردد.

خیر. شارژ صادر شده قابلیت کنسلی نخواهد داشت.

خیر. شارژ لود شده بر روی اکانت اپل قابل انتقال به حساب کاربری دیگری نیست.