دریافت ویزا کارت یا مسترکارت رایگان

دریافت ویزا کارت یا مسترکارت رایگان | آسان کارت

روش های تهیه ویزا کارت یا مسترکارت رایگان

در خصوص صدور مسترکارت و ویزا کارت رایگان شاید بارها در فضای اینترنتی به دنبال اطلاعاتی راجع به کارت های رایگان بوده اید؛ متاسفانه حجم وسیع اطلاعات درباره کارت های اعتباری ارزی و مستر کارت و ویزا کارت رایگان ممکن است که شما را سردرگم کرده و یا نتواند سوالات شما را به نحو احسن پاسخ بدهد. ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا در مقاله زیر به طور خلاصه و جامع بتوانیم شما را راهنمایی کرده و رضایتتان را جلب نماییم که چگونه می توان برای دریافت ویزاکارت یا مسترکارت اقدام کرد.

هکرها همواره با افشاء اطلاعات مسترکارت و ویزا کارت هک شده و قراردادن اطلاعات آنها در اینترنت، باعث ایجاد مشکل برای دارنده ی کارت خواهند شد و از طرف دیگر نیز استفاده از کارتهای اعتباری ویزاکارت یا مسترکارت رایگان با موجودی می تواند دردسرهای بزرگی برای استفاده کنندگان ایجاد کند و محصول خریداری شده ی آنها برگشت بخورد و تحت نظر پلیس قرار گیرند.

اما برای وریفای کردن حساب های پی پال Paypal و وبمانی WebMoney می توان با یه سرچ ساده به مطالبی در زمینه ی شماره ی ویزا کارت رایگان برای ثبت نام یا شماره کردیت کارت معتبر یا مواردی اینچنینی دست پیدا کرد و حساب خود را وریفای کنید ولی نکته ای که وجود دارد این است که این کارت ها فاقد موجودی هستند.

اصالت مستر کارت و ویزاکارت

مسترکارت( MasterCard)  یک شرکت  مالی آمریکایی است که محل اصلی و پایگاه اصلی خدمات آن در شهر نیویورک قرار دارد.و ویزا کارت (VISA) نیز یک شرکت چندملیتی مالی آمریکایی است، که دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا ست. این شرکت ها خدمات خود را در قالب تسهیلات مبادلات مالی (الکترونیکی و غیر الکترونیکی) در سراسر جهان ارائه می دهند. این خدمات عمدتاً با کارت‌های اعتباری و کارت‌های نقدی انجام می شوند که عمدتا به صورت پرداخت با دستگاه پوز فروشگاهی، دستگاه های خودپرداز و پرداخت های اینترنتی است. 

برای انجام دادن پرداخت های آنلاین، با استفاده از کارت های مستر و ویزا، کاربر نیاز به شماره 16 رقمی کارت و تاریخ انقضای آن به همراه کد امنیتی CVV  دارد که تمامی این اطلاعات بر روی کارت فیزیکی (در صورتی که کارت فیزیکی باشد) درج شده است . در صورت مجازی بودن کارت نیز اطلاعات کارت یا برای کاربر ایمیل می شود و یا در پنل اینترنت بانک او قابل رؤیت است. 

با تمام این تفاسیر به موضوع اصلی یعنی مستر کارت و ویزا کارت رایگان برمی گردیم.

ویزاکارت و مسترکارت رایگان یا بدون موجودی

در فضای اینترنتی و بین سایت هایی که برخی از خدمات کارت های اعتباری بین المللی را ارائه می دهد اصطلاحاتی از قبیل ویزا کارت و مستر کارت رایگان؛ مستر کارت و ویزا کارت هک شده؛ کارت های مجازی رایگان، تولید ویزاکارت رایگان و ... بسیار دیده می شود؛ این اصطلاحات معمولا برای جذب مخاطب و کاربر است و در نهایت کاربر به کارت و یا اطلاعات کارتی که دارای موجودی باشد دسترسی پیدا نمی کند. پس اساسا شماره کارتهایی که وجود دارد و یا توسط وبسایت ها و نرم افزارهای گوناگون ایجاد می شوند، صرفا اطلاعات کارت هستند و بدون موجودی می باشند. از این شماره ها شاید بتوان برای تأیید کردن اکانت های اینترنتی استفاده کرد ولی دارای موجودی نیستند که با استفاده از آن بتوان خرید اینترنتی انجام داد. 

ضمنا اپلیکیشنهایی برای تلفن همراه و رایانه های شخصی نیز با عنوان ساخت ویزاکارت جعلی یا ساخت ویزاکارت مجازی رایگان و از این قبیل اسامی شاید وجود داشته باشند و برای دانلود در معرض عموم قرار گرفته باشند ولی همانطور که گفته شد بدون موجودی هستند و صرفاً جهت وریفای کردن برخی حساب ها کاربرد دارند و یا برای انتقال نرم افزار های مخرب با استفاده از کلیدواژه های پرکاربرد قصد سواستفاده از اطلاعات موبایل یا رایانه ی شما را دارند. پس شدیداً دقت نمایید.

روش‌های دریافت ویزا کارت یا مسترکارت رایگان

با توجه به توضیحاتی که در بالا آورده شد، از نظر ما ارائه کارت ارزی با موجودی کلا منتفی است ولی وبسایت ها و نرم افزارهایی وجود دارند که به کمک آنها بتوان شماره کارت هایی را تولید کرد تا بوسیله آن اکانت های آنلاین را وریفای کرد.  توجه نمایید اطلاعاتی که در ادامه آورده شده است، صرفا به عنوان دانش عمومی این حوزه مطرح است و بررسی صحت و سقم آن و عملکردشان به عهده خود کاربر است. 

1- صدور ویزا کارت رایگان از وبسایت getcreditcardnumbers.com

‌سایت getcreditcardnumbers به کمک الگوها و الگوریتم هایی که در اختیار دارد، شماره 16 رقمی به همراه تاریخ انقضا و CVV را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. روی این وبسایت امکان تولید شماره ویزا کارت و مسترکارت به صورت رایگان وجود دارد. 

2- دریافت ویزا کارت رایگان ار طریق اپلیکیشن اندرویدی

برنامه اندرویدی به اسم CardGen وجود دارد که با نصب آن روی گوشی هایی اندرویدی می توانید اقدام به ایجاد شماره کارت ویزا و مستر بکنید. 

3- دریافت ویزا کارت از  وبسایت ccardgenerator

سایت دیگری که می توانید شماره 16 رقمی و سایر اطلاعات پرداخت اینترنتی ویزا کارت یا مسترکارت ایجاد کنید، سایت ccardgenerator است. مزیت این وبسایت در این است که می توانید به صورت تعداد بالا نیر کد generate کنید.

4- اکانت پی پال و دریافت اطلاعات کارت رایگان  

روی اکانت وریفای شده payPal، از بخش PayPal Developer می توانید اطلاعات ویزا کارت رایگان مجازی را در اختیار داشته باشید. برای این کار در منویی که باز می شود، از طریق گزینه credit card generator اقدام به صدور کارت مجازی کنید. 

 

سوالات متداول

وبسایت های نرم افزارهای بسیاری وجود دارند که با الگوریتم های پیچیده شماره کارت هایی ایجاد می کنند که قابلیت تأیید اکانت های اینترنتی را دارند، ولی این کارت های اساسا بدون موجودی هستند. این کارت ها صرفا برای تأیید اکانت های اینترنتی استفاده می شوند.

خیر، امکان کلاهبرداری در این وبسایت ها بالا است. نصب برنامه ها نیز می تواند همراه، ویروس، بدافزار و ... باشد.