خرید پوشاک ترک با برند مارکافونی Markafoni

خرید پوشاک ترک با برند مارکافونی Markafoni | آسان کارت

سایت مارکافونی Markafoni یک سایت ترکیه ای ست، این سایت صرفا یک فروشگاه آنلاین است که در سال ۲۰۰۸ شروع به کار کرده و به فروش لباس‌های ترک و اروپایی با تخفیف‌های چشمگیر می پردازد. این سایت توسط آقای سینا افرا ( ترکیه‌ای-آلمانی) تاسیس شد و اولین فروشگاه آنلاین ترکیه ای بود به به سرعت توانست جایگاه خود را در میان دوست داران مد و زیبایی به دست بیاورد.

مراحل خرید و پرداخت از سایت مارکافونی Markafoni

خرید اینترنتی از مارکافونی | آسان کارت

شما در این سایت می توانید محصولات مختلف از برندهای گوناگون را دیده و بنا به نیاز و سلیقه خود سفارش دهید. بعد از ورود به سایت، محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید. بعد از انتخاب محصول مورد نظر و انتخاب ویژگی های مربوط به آن (مانند سایز و رنگ و ...) بر روی گزینه ی تایید کلیک نمایید.

خرید از Markafoni | آسان کارت

بعد از این مرحله به صفحه ی مربوط به آدرس دریافت محصول وارد خواهید شد، لازم به ذکر است که سایت مارکافونیMarkafoni  ارسال به ایران ندارد و محدوده ی خدمات آن فقط در کشور ترکیه است.

خرید لباس آنلاین از ترکیه | آسان کارت

بعد از وارد کردن آدرس و تایید آن به صفحه ی خرید متصل خواهید شد، بعد از وارد شدن به این صفحه بر روی گزینه BUY کلیک نمایید.

 سفارش خرید از ترکیه مارکافونی | آسان کارت

در نهایت بعد از کلیک بر روی گزینه BUY شما به صفحه پرداخت متصل می شود؛ در این مرحله لازم است که شما یک کارت ارزی (مستر/ویزا) داشته باشید تا بتوانید پرداخت خود را انجام دهید.

بعد از وارد کردن اطلاعات کارت بر روی گزینه  Complete order کلیک نمایید تا پرداخت شما انجام شود.

سفارش لباس از ماکافونی ترکیه | آسان کارت

در نهایت بعد از انجام شدن پرداخت و تایید از جانب سایت ، رسید سفارش شما برای شما ایمیل خواهد شد.

خرید مستقیم از سایتهای ترکیه | آسان کارت 

توجه داشته باشید که فروشگاه آنلاین مارکافونی نیز مانند اکثر برندهای مطرح، ارسال به ایران ندارد. برند Markafoni صرفا به شهرهای داخل کشور ترکیه ارسال دارد. بنابراین لازم است برای تکمیل سفارش اینترنتی، یک آدرس معتبر در ترکیه( دوستان، آشنایان و ...) داشته باشید. با داشتن آدرس معتبر در ترکیه می توانید سفارش پرداخت ارزی خود را به کارشناسان پرداخت ارزی آسان کارت بسپارید. 

 

 

سوالات متداول

کارمزد پرداخت برای مبالغ مختلف، متفاوت است. لطفا برای اطلاع از کارمزد، در صفحه سفارش پرداخت ارزی، مبلغ مورد نظرتان را در محاسبه گر وبسایت وارد کنید تا مقدار نهایی پرداخت برایتان نشان داده شود.

خرید از سایت اصلی فروشگاه مارکوفونی خود اصالت گارانتی کالا می باشد.

کالاهای ارائه شده در سایت بسیار متنوع می باشد و برای هر کالا قوانین و مقررات عودت درسایت مارکوفونی اعلام شده است.