خرید اکانت MOZ Pro و فعالسازی اکانت یکماهه رایگان

خرید اکانت MOZ Pro و فعالسازی اکانت یکماهه رایگان | آسان کارت

ابزار سئو MOZ Pro

 

وبسایت ماز با داشتن ابزارهای مختلف تحلیل سئویی، بعنوان یک سایت مهم در زمینه آنالیز محتوا و موضوعات سئویی مطرح است. همچنین این سایت با امکان راه اندازی کمپین های سئویی به کمک مدیران وبسایت ها و کسب وکارها آمده است. با کسب اطلاعات کامل در زمینه رنک وبسایت، کلمات کلیدی حوزه فعالیت، لینک های داخلی و خارجی، نقاط قوت و ضعف رقبا، ... مدیران می توانند هدفگذاری درستی برای وبسایت و برنامه های بازاریابی خود داشته باشند.

وبسایت MOZ در سال 2004 با اسم SEOmoz کارش را با یک بلاگ شروع کرد که کاربران و کارشناسان سئو، تجربیات، تحقیقات و ایده های خود را در آنجا مطرح می کردند. در ادامه با ارائه پکیج های راهنمایی سئویی به کسب و کارهای کوچک، مشاوره های مفیدی به آنها می دادند و هم اکنون با جذب سرمایه و توسعه فعالیتها، به عنوان وبسایت تحلیلگر سئو شناخته می شود که شامل ویژگی های تحلیلی برای محتوا، شبکه های اجتماعی، مدیریت برند و رتبه بندی وبسایت ها می شود. 

 

ویژگی های اکانت ماز پرو 

سایت ماز قابلیت های متنوعی دارد که در نسخه پولی آن به صورت کامل می توان از آنها استفاده کرد. همچنین امکان استفاده از نسخه رایگان آن نیز وجود دارد که دسترسی ها و تحلیل های آن، به صورت محدودتر ارائه می شود. شناخته ترین سرویس های وبسایت ماز؛ ایجاد کمپین سئویی، بررسی کیوورد ها، بررسی لینک های داخلی و بک لینک ها، بررسی رتبه وبسایت ها، بررسی خزنده های موتورهای جستجو(Crawler)، سئو محتوا، بررسی مشکلات کلی سئوی وبسایت  از این جمله هستند. 

جستجوگر کلمات کلیدی (Keyword Explorer)

سایت ماز با بررسی چند شاخص مختلف می تواند موقعیت وبسایت را در کلمه مورد نظر بررسی کند. شاخص هایی مثل تعداد جستجوی ماهانه( Monthly Volume )، سختی و راحتی گرفتن رتبه در کیوورد مورد نظر(Difficulty)، درصد کلیک شدن به ازای تعداد نمایش در موتورهای جستجو( Organic CTR) و اولویت تمرکز با توجه به سختی کسب رتبه و درصد کلیلک به ازای نمایش(Priority).

بررسی کیوورد در پنل ماز | آسان کارت

 

ابزار بررسی لینک وب‌سایت (Link Explorer)

ابزار ارزشمندی بعدی که وبسایت ماز ارائه می کند، بررسی وضعیت انواع لینک هایی است که کاربر درصدد ارزیابی آنهاست. این لینک ها می تواند لینک دامنه اصلی وبسایت باشد، زیر دامنه و یا صفحه ی خاص داخلی وبسایت. سایت ماز با بررسی محتوا، لینک های خروجی و بک لینکها، رتبه و موقعیت صفحه را مشخص کند. برای این کار از شاخص هایی مثل اعتبار دامنه( Damain Authority)، دامین های لینک شده(Linking Damain )، لینک های ورودی (Inbound Links ) استفاده می کند. دامین آتوریتی یکی از شاخص های جدیدی ارزیابی است که گوگل برای رنک صفحات استفاده می شود و توسط مجموعه ماز ارائه شده است. این شاخص عددی بین 1 تا 100 است و هر چقدر تعداد لینک از وبسایت ها و صفحات خارجی معتبر بیشتر باشد، عدد آن بالاتر می شود. 

ابزار بررسی رنک وب‌سایت (Rank Tracker)

در کنار تحلیل هایی که ماز پرو ارائه می دهد، آنالیز رتبه سایت نیز تحلیل کاملی است. در این تحلیل، رتبه شرکت با شاخص هایی مثل رتبه جهانی وبسایت، تعداد کیوردهای رتبه دار وبسایت، نحوه نمایش وبسایت در حالت دسکتاپ و موبایل، موقعیت های در دسترس بررسی و نشان داده می شود. 

 

 

هزینه خرید اکانت ماهانه و سالانه Moz Pro

کاربران برای استفاده محدود از خدمات وبسایت می تواند با ایجاد یک اکانت از خدمات استفاده کنند و برای استفاده کامل از خدمات بایستی اکانت Moz Pro تهیه کنند. هزینه ماهانه و سالانه Moz Pro با دسترسی های مختلف از 99 دلار ماهانه تا 599 دلار است که برای خرید طرح های سالانه شامل 20% تخفیف می شود. برای اطلاع از تعرفه های بروز می توانید از قیمت پلن های سایت ماز استفاده کنید. 

 

قیمت پنل ماز پرو | آسان کارت

 

فعالسازی اکانت یک ماهه ماز پرو (Free 30 days trial)

سایت ماز امکان استفاده آزمایشی رایگان (trial) را برای خدمات وبسایت دارد که برای سنجش قابلیت های آن و چک کردن ویژگی های وبسایت بسیار مناسب است. 

فعالسازی اکانت ماز پرو یکماهه رایگان | آسان کارت

سوالات متداول

ماز یک وبسایت تحلیل سئویی است که به کسب و کار ها در زمینه رنک وبسایت، کلمات کلیدی حوزه فعالیت، لینک های داخلی و خارجی، نقاط قوت و ضعف رقبا، ... سرویس می دهد.

از خدمات آنالیز وبسایت و کیورد می توان استفاده کرد ولی برای کمپین سئویی متأسفانه به وبسایت های دامنه ir. خدمات ندارد.

خیر، آسان کارت صرفا به نمایندگی از کاربر، صرفا مرحله پرداخت را انجام می دهد. سفارش پرداخت حداکثر سه ساعت بعد از ثبت آن انجام می گیرد.