راهنمای افتتاح حساب Skrill و وریفای کردن آن

راهنمای افتتاح حساب Skrill و وریفای کردن آن | آسان کارت

تاریخچه حساب اسکریل

مانی بوکرز Moneybookers نام شرکتی است که در سال 2001 در کشور انگلستان به ثبت رسید. مراحل رشد شرکت به گونه ای پیش رفت که در سال 2010 به عنوان پر سودترین شرکت در بین شرکت های سهامی خاص معرفی گردید و به زودی درگاه های زیادی برای پرداخت و مبادلات تجاری الکترونیکی ایجاد کرد که با استقبال گسترده شرکت های مهم و بین المللی همچون فیسبوک و ebay روبرو شد. این شرکت در سال 2011 نام تجاری جدیدی برای خود انتخاب کرد. اسکریل نامی بود که صاحبان شرکت برای آن انتخاب کردند.

ایجاد اکانت در اسکریل Skrill

افتتاح حساب کاربری در اسکریل اصلاً پیچیده نیست. برای استفاده از امکانات سایت اسکریل ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس برای اینکه بتوانید از تمامی مزیت هایی که سایت در اختیار شما قرار می دهد استفاده کنید باید حساب خود را Verify کنید. وریفای کردن به معنای تأیید هویت می باشد.

گام اول: پس از ورود به سایت اسکریل روی REGISTER یا OPEN A FREE ACCOUNT کلیک کنید.

 

 آموزش افتتاح حساب اسکریل Skrill | آسان کارت

گام دوم: به صفحه زیر هدایت می شوید که باید به ترتیب آدرس ایمیل، پسورد و تأیید دوباره پسورد را در آن وارد کنید. سپس بر روی NEXT که درقسمت پایین و سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کنید.

راهنمای ایجاد اکانت رایگان اسکریل Skrill | آسان کارت

گام سوم: در این مرحله باید اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. این اطلاعات شامل نام، نام خانوادگی و تاریخ تولد شما می باشد. بعد از آن روی NEXT کلیک کنید.

نکته: در ارتباط های بعدی با وبسایت اسکریل، برای انجام امور پشتیبانی و همچنین تأییدیه تراکنش های صورت گرفته توسط شما، اطلاعاتی نظیر تاریخ تولد از شما درخواست کنند. به همین خاطر در مرحله ایجاد اکانت ، اطلاعاتتان را به صورت واقعی تکمیل کنید. 

آموزش تصویری حساب شخصی اسکریل | آسان کارت

گام چهارم: مطابق تصویر زیر باید محل سکونت خود و نوع ارز را مشخص کنید. توجه داشته باشید با توجه به محدودیت هایی که برای کشور ایران وجود دارد، در این مرحله باید آدرس واقعی خارج از کشور که به آن دسترسی دارید را می توانید وارد کنید( آدرس دوست، فامیل و ...). زیرا ممکن است در مراحل بعد یا به صورت دوره ای اطلاعات واقعی مثل تأیید آدرس از طریق قبض، تماس و ... لازم شود. 

راهنمای گام به گام افتتاح حساب اسکریل | آسان کارت

گام پنجم: همان طور که از تصویر پیداست باید آدرس محل سکونت و شهری که در آن زندگی می کنید را وارد نمایید و سپس بر روی Next  کلیک نمایید.

ثبت آدرس در اکانت اسکریل Skrill Address | آسان کارت

گام ششم: در این مرحله شماره تلفن همراه از شما خواسته می شود و با تکمیل این مرحله به صفحه کاربری خود در سایت اسکریل هدایت می شوید. برای این کار نیز می توانید از شماره های مجازی کشوری که آدرس را ثبت کرده اید استفاده کنید. نکته ای که باید مد نظر قرار دهید این است که قابلیت Two-Factor Authentication را فعال کنید. این قابلیت از ورود افراد ناشناس به حساب کاربری شما جلوگیری می کند به این صورت که برای هر بار وارد شدن به حساب کاربری خود پیامکی برای گوشی شما ارسال می شود و شما با تأیید آن به حساب کاربری خود وارد می شوید.

تنظیمات ثبت موبایل و کد تأییدیه اسکریل | آسان کارت

 

وریفای کردن حساب اسکریل Skrill Account verification 

شما می توانید با ورود به صفحه حساب کاربری خود بر روی گزینه verify your identity now کلیک کنید. در واقع وریفای کردن حساب به منظور تأیید هویت شما برای انجام مبادلات، ارسال و دریافت وجه انجام می گیرد.

وریفیکیشن شماره موبایل دو مرحله ای اسکریل | آسان کارت

 

مدارک مورد نیاز برای وریفای کردن حساب اسکریل

1- یک کپی رنگی از مدرک شناسایی رسمی و معتبر مانند پاسپورت یا کارت شناسایی ملی ( پشت و رو ) یا گواهینامه رانندگی

2- یک مدرک از آدرس ثبت شده همچون تأییدیه بانک یا قبوض آب و برق و گاز که در سه ماه اخیر تهیه شده باشد. تأییدیه بانک باید شامل نام و آدرس ثبت شده شما در حساب کاربری اسکریل باشد.

شما مجبور نیستید مدارک را پست کنید بلکه می توانید آنها را به سادگی در قسمت های مربوطه سایت آپلود کنید.

برای تأییدیه کارت اعتباری خود، لازم است از بخش اکانت، روی زیرمنوی Cards and Bank Accounts کلیک کنید و سپس از قسمت پایین صفحه Add Credit or Debit Card را انتخاب کنید. پس از آن می توانید مشخصات کارت اعتباری خود را وارد نمایید و از خدمات پشتیبانی این کارت ها استفاده کنید. توجه نمایید برای این کار بایستی اطلاعات یک کارت اعتباری مثل ویزا کارت یا مستر کارت (فیزیکی یا مجازی ) در اختیار داشته باشید. با اضافه کارت و درستی اطلاعات تکمیل شده، اکانت شما اصطلاحا وریفای می شود. 

اضافه کردن کردیت کارت به اکانت اسکریل | آسان کارت 

سوالات متداول

یک حساب آنلاین است که از طریق آن می توانید، خرید اینترنتی انجام دهید و یا در صورتی که درآمد ارزی دارید، از طریق سیستم ارسال و دریافت دلار اسکریل، آن را نقد یا انتقال دهید.

خیر، ولی اگر خرید اینترنتی دارید و ارسال و دریافت پول برای درآمد ارزی خود دارید، می توانید با پشتیبانی تلفنی یا تلگرامی آسان کارت تماس گرفته و درخواست مشاوره کنید.

برای این کارت لازم است که اطلاعات یک کارت اعتباری بین المللی مثل ویزا کارت یا مستر کارت در اختیار داشته باشید. این کارت می تواند فیزیکی یا مجازی باشد و با حداقل موجودی نیز امکان فعالسازی و وریفای کردن را دارد.