شارژ اکانت اسکایپ و پرداخت آنلاین هزینه

شارژ اکانت اسکایپ و پرداخت آنلاین هزینه | آسان کارت

 

اسکایپ Skype چیست؟

اسکایپ یک برنامه ارتباطی و یک نرم افزار برای ارتباط از راه دور است که به صورت تخصصی به ارائه خدمات در زمینه چت تصویری و تماس صوتی بین کامپیوتر، تبلت، تلفن همراه، کنسول xbox، ساعت های هوشمند از طریق اینترنت می پردازد. شما در اسکایپ می توانید پیام های صوتی و تصویری و متن، فیلم ارسال نمایید. اسکایپ ابزاری رایگان برای ارتباط است که شما می توانید به صورت خصوصی و یا گروهی تماس تصویری داشته باشید و از این امکان برای ایجاد جلسات استفاده نمایید. شما در اسکایپ امکان ایجاد گروه تا 50 نفر را در نسخه رایگان خواهید داشت. در اسکایپ با پرداخت مبلغ کمی می توانید از سایر امکانات همانند ارسال پیام کوتاه و تماس با تلفن ثابت نیز برخوردار گردید.

 

امکانات اپلیکیشن اسکایپ Skype

مهمترین امکاناتی که اپلیکیشن یا نرم افزار Skype در اختیار کاربران قرار می دهد، موارد زیر است: 

  • امکان برقراری چت تصویری 
  • امکان ارسال ایموجی 
  • امکان به اشتراک گذاری صفحه 
  • امکان ضبط مکالمات 
  • امکان تماس با تلفن همراه 
  • امکان ایجاد چت امنیتی

 

 

خرید شماره تلفن مجازی اسکایپ (Skype Number) 

وقتی شما از اسکایپ استفاده می کنید ولی دوستان یا آشنایان و یا شرکای تجاری شما از این برنامه برای مکالمه استفاده نمی کنند داشتن یک شماره اسکایپ به شما کمک می کند که آنها بتوانند به صورت مستقیم با شما تماس گرفته و مکالمه نمایند. شما می توانید از پیش شماره کشورهای مختلف در اسکایپ همانند امریکا، انگلیس، کانادا و 22 کشور دیگر در حال حاضر استفاده نمایید. 

هزینه مربوط به شماره مجازی اسکایپ

در حال حاضر برای طرح 3 ماهه شماره مجازی 8.82 دلار و برای طرح یک ساله شماره مجازی اسکایپ 30.50 دلار می بایست پرداخت نمایید. برای مشاهده هزینه های آپدیت، می توانید تعرفه هزینه شماره مجازی را روی وبسایت اسکاپ مشاهده کنید. همچنین برای پرداخت اینترنتی هزینه و دریافت شماره مجازی اسکایپ از خدمات پرداخت آنلاین دلاری آسان کارت استفاده نمایید.

 

پرداخت و شارژ هزینه خدمات اسکایپ (Skype) | آسان کارت

 

هزینه تماس با اسکایپ 

به دو صورت می توان هزینه مربوط به مکالمات را پرداخت کرد:


1- هزینه ثابت ماهیانه 

شما به ازای پرداخت مبلغی می توانید در طول ماه از خدمات هزینه ای اسکایپ استفاده نمایید. تعرفه اشتراک نامحدود تماس را می توانیداز طریق این لینک مشاهده نمایید. 


2- خرید اعتباری Skype Credit

شما می توانید با پرداخت هزینه ای میزان حجم مکالمه ای را به دقیقه خریداری کنید نرخ هر دقیقه مکالمه را می توانید از طریق این لینک مشاهده نمایید.
هزینه مکالمه برای هر کشور متفاوت می باشد.


نحوه شارژ اسکایپ و افزایش کردیت اکانت

شما می توانید از طریق کارت های بین المللی همانند ویزا کارت و مسترکارت یا حساب پی پل، هزینه های مربوط به اکانت خود را پرداخت نمایید و یا همچنین می توانید از طریق خدمات پرداخت ارزی آسان کارت اقدام به ثبت سفارش نمایید. کارشناسان بخش پرداخت سفارش شما را در سریعترین زمان ممکن و کمترین کارمزد انجام خواهند داد.

سوالات متداول

می توانید از اسکایپ روی کامپیوتر، موبایل یا تبلت استفاده کنید. اگر هر دو از Skype استفاده می کنید، تماس کاملاً رایگان است.

تماس های اسکایپ به اسکایپ به هیچ اعتباری نیاز ندارند. اما اگر می خواهید با هر شماره تلفن همراه یا تلفن ثابت یا هر شماره دیگری غیر از برنامه اسکایپ تماس بگیرید، برای آن کردیت لازم دارید. اگر می خواهید اسکایپ را برای مکالمه اسکایپ ایجاد کنید، این سرویس رایگان از اسکایپ است و بنابراین نیازی به اعتبار ندارد.

FaceTime و Skype خدمات مشابهی را از جمله تماس صوتی و تصویری رایگان با مخاطبین با استفاده از همان نرم افزار به کاربران اپل ارائه می دهند. در حالی که اسکایپ با دستگاه های Android و Windows کار می کند، FaceTime فقط با Apple کار می کند