خرید پوشاک ترک با برند یو اس پولو US Polo

خرید پوشاک ترک با برند یو اس پولو  US Polo | آسان کارت

پوشاک ترک با برندیو اس پولو  US Polo

یو اس پولو US POLO یک برند رسمی آمریکایی است که کار خود را با اداره کردن و برگزاری ورزش POLO پولو (پولو ورزشی بسیار قدیمی است که شباهت بسیار زیادی به ورزش چوگان در ایران دارد) در ایالات متحده آمریکا آغاز کرد. این شرکت توسط شرکت یواسپیای پراپرتیز مدیریت میشود. بعد از برگزاری مسابقات ورزش پولو POLO این مجموعه تصمیم به تولید یک برند ورزشی کرد و در نتیجه برند یو اس پولو US POLO در سال ۱۹۸۱ ایجاد شد. در ابتدا تمام فعالیت این برند تولید محصولات مربوط به ورزش پولو بود اما کم کم این برند در کشورهای آمریکای جنوبی، اروپا ، آسیا، روسیه و اسکاندیناوی به تولید پوشاک، ساعت، کیف ، کفش، عینک و ... پرداخت.

محصولات این برند در میان دوست داران مد و ورزشکارانی که به لباس و پوشش خود بسیار اهمیت می دهند، از محبوبیت بالایی برخوردار است اما با توجه به محدودیت نمایندگان برندهای خاص در ایران ، متاسفانه استفاده از محصولات این برند چندان آسان نیست.

به همین دلیل اگر شما نیز از دوست داران این برند هستید و می خواهید از برند پولو US POLO خرید نمایید ، شاید بخواهید که طور مستقیم از سایت یو اس پولو US POLO خرید های خود را انجام دهید.

مراحل خرید و پرداخت از سایت یو اس پولو US Polo

برای  این منظور ابتدا وارد سایت یو اس پولو US POLO شوید.

خرید آنلاین از سایت یو اس پولو | آسان کارت

اما در خصوص این سایت خاص لازم به ذکر است که متاسفانه این سایت فقط بعضی از کشورهای خاص را ساپورت می کند که ایران در حوزه این کشورها نیست.

خرید اینترنتی از پولو ترکیه | آسان کارت

این سایت در قاره آسیا فقط به کشورهایی که در تصویر زیر مشخص شده است ارائه خدمات دارد.

خرید یو اس پولو ارسال به ایران  | آسان کارت

توجه داشته باشید که برای خرید از این سایت باید ارسال کالا به آدرسی که در نقشه ی سایت وجود دارد انجام شود، علاوه بر این آی پی شما هنگام پرداخت باید با آدرس مربوط به ارسال کارت یکی باشد. به عبارتی می توان گفت متاسفانه به دلیل داشتن سیاست های خاص خود به آسانی به کاربران خارج از آمریکا ارائه خدمات ندارد. در صورتی که شما بسیار به خرید از این سایت تمایل دارید می توانید محصول خود را انتخاب کرده واز خدمات پرداخت آنلاین ارزی آسان کارت استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که فروشگاه اینترنتی US POLO نیز مانند اکثر برندهای مطرح، ارسال به ایران ندارد. بنابراین لازم است برای تکمیل سفارش اینترنتی، یک آدرس معتبر در خارج از کشور( دوستان، آشنایان و ...) داشته باشید. با داشتن آدرس معتبر در خارج از ایران می توانید سفارش پرداخت ارزی خود را به کارشناسان پرداخت ارزی آسان کارت بسپارید. 

 

خرید لباس از پولو ترکیه | آسان کارت فروشگاه آنلاین US POLO ترکیه | آسان کارت خرید آنلاین و تحویل ایران پولو ترکیه | آسان کارت

 

سوالات متداول

شما می توانید با انواع کارت های اعتباری بین المللی پرداخت خود را انجام دهید و یا از خدمات پرداخت آنلاین ارزی آسان کارت استفاده نمایید.

کارمزد پرداخت برای مبالغ مختلف، متفاوت است. لطفا برای اطلاع از کارمزد، در صفحه سفارش پرداخت ارزی، مبلغ مورد نظرتان را در محاسبه گر وبسایت وارد کنید تا مقدار نهایی پرداخت برایتان نشان داده شود.

برای محصول ارسالی کد رهگیری برای پیگیری وضعیت سفارش خواهید داشت.