خرید سرور اختصاصی مجازی VPS از سایتهای خارجی

خرید سرور اختصاصی مجازی VPS از سایتهای خارجی | آسان کارت

پرداخت هزینه خرید VPS خارجی

سرور مجازی virtual private server یا همان VPS یک ساختار مجازی است که به واسطه مجازی سازهایی مانند VMware بر روی سخت افزارها و سرورهای اختصاصی  اجرا می شوند. VPS و VDS هر دو یکی هستند و از لحاظ معنایی و کارایی با هم تفاوتی ندارند.

- سرور خصوصی مجازی virtual private server - VPS
- سرور اختصاصی مجازی virtual dedicated server - VDS

 

کاربرهای  سرور  مجازی

- انجام اموری که نیاز به سرعت بالا برای دانلود و آپلود دارد.

- ارتباط دائمی با تمامی سرورهای اینترنتی از قبیل ربات ها  

- امنیت بیشتر در انجام امور حساس که نوعی رمزگذاری به واسطه ارتباط  ثانویه لحاظ می شود.

- استفاده از  خدمات و امکانات سایت هایی که به ایران سرویس نمی دهند. 

 

معرفی بهترین سایت های خرید VPS خارجی

وبسایتهای متعددی در حال حاضر به ارائه خدمات VPS از کشورهای متعددی مثل امریکا، ترکیه، آلمان، هلند و ... می پردازند که تمام این وبسایت ها با توجه به میزان توان و قدرت درخواستی شما هزینه هایی را  برای ارائه خدمات اعلام کرده اند.

 
 
 
 
 
 

شروع کار با  VPS Hosting با سایت های معرفی شده بالا به عنوان ارائه دهنده میزبانی VPS آسان است. کافیست بسته های میزبانی استاندارد، پیشرفته یا Ultimate VPS را بر اساس میزان منابعی که وب سایت شما نیاز دارد انتخاب و یک حساب کاربری در یکی از سایتهای بالا ایجاد نمایید. کارشناسان پرداخت با توجه به پلن درخواستی شما اقدام به پرداخت هزینه خواهند کرد و شما می توانید از طریق داشبورد مشتری خود به تمامی امکانات سایت دسترسی  داشته باشید.

برای خرید ارزان، سریع و مستقیم VPS  از سرویس دهنده های اصلی می توانید با سفارش پرداخت آنلاین ارزی، می توانید درخواست سرور اختصاصی مجازی را ثبت کنید.

سوالات متداول

VPS hosting، یک محیط میزبانی وب است که اجازه می دهد منابعی از RAM و CPU سرور به حساب شما اختصاص یابد. این امر با مجازی سازی یک سرور اختصاصی و تقسیم منابع بین کاربران موجود در آن سرور حاصل می شود.

کاربران میزبان مشترک(Shared host) همه منابع موجود در سرور وب سایت های خود را به اشتراک می گذارند. هیچ تضمینی برای RAM یا CPU با میزبانی مشترک وجود ندارد. میزبان اشتراکی همچنین دسترسی کامل روت (Root) به سرور را فراهم نمی کند، برخلاف بسته VPS که به کاربران برای اجرای دستورات و ایجاد تغییرات پیکربندی در محیط میزبانی خود دسترسی ریشه کامل داده می شود.

منابعی از RAM و CPU سرور که در حساب میزبانی VPS به حساب شما اختصاص می یابد را تضمین می کنند. این بدان معنی است که حساب شما همیشه مقدار تعیین شده RAM ،CPU و فضای دیسکی را که انتخاب کرده اید، صرف نظر از اینکه کاربران دیگر در سرور چه مقدار از حجم را درگیر کرده اند، به شما اختصاص می دهد. این امکان ثبات و عملکرد بهتر وب سایت شما را فراهم می کند.شما همچنین سیستم عامل را با هیچ کاربر دیگری به اشتراک نمی گذارید و امنیت بیشتری را برای پرونده های وب سایت خود ایجاد می کنید.