خرید پوشاک ترک با برند زارا ZARA

خرید پوشاک ترک با برند زارا ZARA | آسان کارت

راهنمای خرید کالا از فروشگاه اینترنتی zara

برند زارا ZARA یک برند اسپانیایی پوشاک و زیورآلات است. که در سل 1975 توسط روزالیا مرا گوینتیا و آمانسیو اورتگا تأسیس شده است. مجموعه زارا در حال حاضر در ۸۸ کشور نزدیک به 2000 فروشگاه دارد و در میان برندهای مطرح اسپانیایی یکی از پرطرفدار ترین برندها در تمام دنیاست. این برند اسپانیایی در میان طرفداران مد و فشن در ایران نیز محبوبیت بسیار بالایی دارد. طرفداران این سایت در ایران معمولا به طور مستقیم و آنلاین از این کمپانی خرید نمی کنند بلکه از فروشگاه ها و یا سایت های ایرانی که محصولات این برند را عرضه می کنند خرید ها ی خود را انجام می دهند؛ اما اگر شما نیز طرفدار این برند معروف و پرطرفدار هستید می توانید با استفاده از سایت زارا Zara به طور آنلاین سفارش های خود را ثبت کرده و از محصولات این برند استفاده نمایید.

 

مراحل خرید و پرداخت از سایت زارا ZARA

خرید پوشاک ترک زارا | آسان کارت

به این منظور برای خرید از سایت زارا ZARA بعد از ورود به سایت ابتدا در سایت ثبت نام نمایید و در حساب کاربری خود LOGIN نمایید.

بعد از ورود به اکانت خود در سایت زارا ، محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید، و در صورتی که محصول مورد تایید است بر روی گزینه Add کلیک نمایید.

خرید اینترنتی لباس و کالا از ترکیه | آسان کارت

بعد از Add  کردن محصول ، در بالای صفحه سمت راست بر روی تصویر سبد کلیک نمایید.

 خرید آنلاین از زارا ترکیه | آسان کارت

بعد از کلیک بر روی علامت سبد شما به صفحه ی اطلاعات خرید خود منتقل می شوید، در این صفحه در صورتی که سایز و مشخصات وارد شده برای محصول صحیح است بر روی گزینه Continue کلیک نمایید.

بهترین فروشگاه اینترنتی ترکیه | آسان کارت

بعد از آن شما به مرحله انتخاب آدرس ارسال خواهیم رسید. و بعد از وارد کردن اطلاعات آدرس مربوطه به مرحله بعد خواهیم رفت.

لازم به ذکر است که سایت زارا مانند خیلی از سایت های مطرح ارسال به ایران ندارد و شما در صورتی می توانید از این سایت خرید کنید که آدرس خارج از ایران داشته باشید.

در مرحله ی پرداخت لازم است که شما کارت ارزی (مستر یا ویزا کارت) داشته باشید تا با استفاده از اطلاعات آن پرداخت خود را انجام دهید.

خرید از سایت زارا ترکیه  | آسان کارت

بعد از وارد کردن اطلاعات کارت و در نهایت کلیک بر روی گزینه Authorize Payment کلیک نمایید تا پرداخت شما نهایی شود.

سفارش پوشاک ترک زارا | آسان کارت

بعد از کلیک بر روی این گزینه پرداخت شما انجام خواهد شد و رسید و فاکتور پرداخت نیز برایتان ایمیل می شود.

سفارش و تحویل لباس از زارا | آسان کارت 

توجه داشته باشید که زارا نیز مانند اکثر برندهای مطرح، امکان ارسال مستقیم به ایران ندارد. برای این کار لازم است یک آدرس معتبر در خارج از کشور داشته باشید. با داشتن آدرس خارج از کشور می توانید برای خرید از فروشگاه آنلاین ZARA از خدمات پرداخت اینترنتی آسان کارت استفاده نمایید. 

 

سوالات متداول

شما می توانید نوع ارز خود را در سایت ZARA انتخاب نمایید.

کارمزدهای پرداخت ارزی آسان کارت برای مبالغ مختلف، متفاوت است. برای اطلاع از مبلغ نهایی و کارمزد، رقم مورد نظرتان را در محاسبه گر صفحه پرداخت ارزی، وارد کنید.

خرید از سایت اصلی ZARA گارانتی اصالت کالای خریداری شده می باشد.