خرید سرور اختصاصی و دیتا سنتر از علی بابا کلود

خرید سرور اختصاصی و دیتا سنتر از علی بابا کلود | آسان کارت

معرفی علی باباکلود 

علی بابا کلود که با نام های alicloud و Aliyun نیز شناخته می شود به عنوان یک زیر مجموعه از گروه بزرگ و معروف چینی، شرکت علی بابا است. این شرکت که در زمینه خدمات پردازش ابری فعالیت می کند، سرویس های متنوعی را ارائه می کند که معروفترین آنها خدمات دیتا سنتر، هاست و سرور ابری، ثبت دامین، CDN، Elastic Compute، Big-Data Processing، و ... است. شرکت علی بابا کلود که سال 2009 راه اندازی شد، هم اکنون به عنوان اولین در چین و سومین دنیا، خدمات فوق را در ابعاد بسیار گسترده در سطح جهان ارائه می دهد به نحوی که در 24 منطقه و 74 نقطه دنیا دارای دیتا سنتر و خدمات پشتیبانی است. این گستردگی در حدی است که از آسیای شرقی تا غرب آمریکا را شامل می شود. قابل ذکر است که دیتا سنتر آلمان که جز یکی از بزرگترین دیتا سنترهای جهان است در شهر فرانکفورت قرار دارد و توسط ودافون آلمان مدیریت می شود. 

 

خدمات علی بابا کلاود

سرویس هایی که این شرکت ارائه می دهد خیلی متنوع است، کافی است که یکبار به صفحه محصولات و خدمات وبسایت علی باباکلود نگاه کرده و گستردگی خدمات را مشاهده کنید. این شرکت برای هر نیاز و مشکل احتمالی کسب و کارهای کوچک، دوولوپرها، کسب و کارهای بزرگ راهکار ارائه می کند. در حالت عمومی خدمات این شرکت را در سه طبقه کلی Cloud Computing Services , Storage & Databases , Cloud Networking and CDN می توان جا داد.

کاربران ایرانی از بین سرویسهای متنوع علی بابا کلود عمدتا از سرویس دیتاسنتر، سرور مجازی، زیر ساخت های امنیت شبکه و همچنین ثبت دامنه خارجی استفاده می کنند.

ثبت دامنه در علی باباکلود

 

پرداخت هزینه استفاده از خدمات علی بابا کلود

هزینه خدماتی که روی وبسایت علی باباکلود ارائه می شود از طریق درگاه های ارزی آنلاین قابل پرداخت است. روی وبسایت درگاه های بین المللی ویزاکارت، مسترکارت و پی پال و همچنین چند درگاه چینی وجود دارد. جهت استفاده از هر کدام یک از خدمات و پرداخت هزینه آن می توانید ثبت سفارش پرداخت انجام دهید و یا از طریق راه های ارتباطی وبسایت با کارشناسان پرداخت در ارتباط باشید. 

سوالات متداول:

بلی. کاربران ایرانی تا کنون محدودیتی برای کاربران ایرانی لحاظ نکرده است.

خدماتی که علی بابا ارائه می دهد جزء بهترین های این حوزه است و قیمت و کیفیت آن در مقایسه با دیگر شرکت های این حوزه پایین تر است.

بلی