پرداخت هزینه افزایش حجم ذخیره Dropbox

پرداخت هزینه افزایش حجم ذخیره Dropbox | آسان کارت

افزایش فضای ذخیره سازی برای کاربران حرفه ای دراپ باکس

 

سرویس Dropbox یکی از بهترین سرویس های میزبانی فایل و ارائه دهنده خدمات ذخیره سازی ابری (کلادینگ) است که از آن برای پشتیبان‌گیری، به اشتراک گذاری و همگام‌سازی اطلاعات استفاده می شود و امکان آپلود راحت و به اشتراک گذاری آسان‌ فایل‌ها بین کاربران را به استفاده کنندگان می دهد. قوی ترین رقیب سرویس دراپ باکس را می توان گوگل درایو Google Drive دانست که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله " پرداخت هزینه افزایش حجم جیمیل یا گوگل درایو" مراجعه کنید.
امکان دسترسی به سرویس Dropbox در سیستم عامل های مختلفی چون ویندوز، مک، آیفون و اندروید، باعث شده که بیش از نیم میلیارد نفر در سراسر جهان از این پلتفرم استفاده کنند. استفاده از سرویس دراپباکس (Dropbox) این امکان را به کاربران می دهد که علاوه بر ذخیره‌سازی فایل هایشان، از طریق دستگاه‌های مختلف به این اطلاعات دسترسی داشته و Backup آنها را در فضای ابری امن و مطمئن نگه‌داری کنند. بعلاوه امکان بازیابی اطلاعات (حتی حتی اگر گوشی یا کامپیوتر مشکل جدی پیدا کرده و غیرقابل‌ استفاده شود) سبب شده که دراپ باکس تبدیل به محبوب ترین سرویس ذخیره سازی اطلاعات گردد.  از دیگر مزایای استفاده ‌از Dropbox می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
 ارائه 2 گیگابابت فضای ذخیره سازی رایگان
• امکان رمزگذاری فایل ها و پرونده ها
 فعالیت‌ در پس‌زمینه‌ی سیستم‌عامل بدون درگیرکردن سیستم
 امکان تعیین میزان دسترسی افراد به فایل‌ها برای حسابهای Business سرویس Dropbox
 تهیه نسخه Backup از اطلاعات
 امکان اشتراک گذاری آسان‌ فایل‌ها بین افراد
 قابلیت دسترسی از هر مکان و هر دستگاهی فارغ از کشور و سیستم عامل آن
 به‌روزرسانی خودکار فایل‌های ذخیره‌شده در فضای ابری


دراپ باکس با توجه به نیاز کاربران، دارای دو نوع حساب کاربری شخصی (Personal) و حساب کاربری تجاری(Business) است. کاربران individual می توانند به صورت رایگان و تا حجم 2 گیگابایت، از خدمات ذخیره‌سازی اطلاعات، دسترسی به‌ آن‌ها از طریق وسایل مختلف و به ‌اشتراک‌گذاری آن‌ها با دیگران استفاده کنند. همچنین کاربران می توانند با دعوت از دوستان و آشنایان برای پیوستن به Dropbox و ایجاد ارتباط بین کاربری فیس‌بوک و توییتر، حجم رایگان دریافت کرده و این حجم Free را تا 16 گیگابایت افزایش دهند. بعلاوه کاربران حساب های شخصی می توانند با پرداخت هزینه حجم ذخیره سازی فایل های خود را تا 2 الی 3 ترابایت افزایش دهند؛ در حالی که استفاده کنندگان از سرویس بیزینس دراپباکس می توانند میزان حجم ذخیره داده در Dropbox را به 5 ترابایت و یا بی نهایت افزایش دهند.
هزینه افزایش حجم ذخیره Dropbox با توجه به Personal یا Business بودن و با توجه به ماهانه یا سالانه بودن پلن، از 9.99 دلار برای پلن plus برای اکانت شخصی و به منظور افزایش حجم تا 2 ترابایت؛ تا 25 دلار برای پلن advanced حسابهای کاری Business به منظور افزایش فضای ذخیره سازی نامحدود تغییر می کند. هزینه افزایش حجم سالانه برای پلن های Personal یا Business در تصویر زیر آورده شده است.


طرح های پولی دراپ باکس | آسان کارت

 

نحوه پرداخت هزینه افزایش حجم ذخیره Dropbox


همانطور که پیشتر هم عنوان شد، هزینه افزایش حجم ذخیره Dropbox با توجه به Personal یا Business بودن و با توجه به ماهانه یا سالانه بودن پلن، متغیر است. برای پرداخت هزینه افزایش فضای ذخیره سازی دراپ باکس (Dropbox) می توانید از خدمات "پرداخت آنلاین ارزی" آسان کارت استفاده کنید.
 

سوالات متداول

Dropbox یکی از بهترین سرویس‌های میزبانی فایل و ارائه دهنده خدمات ذخیره سازی ابری (کلادینگ) است که از آن برای پشتیبان‌گیری، به اشتراک گذاری و همگام‌سازی اطلاعات استفاده می شود و امکان آپلود راحت و به اشتراک گذاری آسان‌ فایل‌ها بین کاربران را به استفاده کنندگان می دهد.

بله، کاربران individual می توانند به صورت رایگان و تا حجم 2 گیگابایت، از خدمات ذخیره‌سازی اطلاعات، دسترسی به‌ آن‌ها از طریق وسایل مختلف و به ‌اشتراک‌گذاری آن‌ها با دیگران استفاده کنند. همچنین کاربران می توانند با دعوت از دوستان و آشنایان برای پیوستن به Dropbox و ایجاد ارتباط بین کاربری فیس‌بوک و توییتر، حجم رایگان دریافت کرده و این حجم Free را تا 16 گیگابایت افزایش دهند.

هزینه افزایش حجم ذخیره Dropbox با توجه به Personal یا Business بودن و با توجه به ماهانه یا سالانه بودن پلن، از 9.99 دلار برای پلن plus برای اکانت شخصی و به منظور افزایش حجم تا 2 ترابایت؛ تا 25 دلار برای پلن advanced حسابهای کاری Business به منظور افزایش فضای ذخیره سازی نامحدود تغییر می کند.