خرید پوشاک ترک با برند دیفاکتو Defacto

خرید پوشاک ترک با برند دیفاکتو Defacto | آسان کارت

خرید اینترنتی پوشاک ترک از برند دیفاکتو Defacto

برند ترکیه ایDefacto  در سال 2003 در ترکیه تاسیس شد و به فاصله ی یک سال اولین شعبه ی آن در سال 2004 در استانبول افتتاح شد. این برند در طول 18 سال فعالیت خود صاحب بیش از 300 نمایندگی در کشور ترکیه شده است و به یکی از 5 برند مطرح و پرفروش ترک تبدیل شده است. مجموعه Defacto دفکتو در سال 2012 اولین شعبه ی فروشگاهی خود در کشوری غیر از ترکیه را در قزاقستان افتتاح کرد و بعد از آن کم کم نمایندگی های خود را در 11 کشور دیگر نیز گسترش داد. اکنون پس از گذشت چند سال از افتتاح این مجموعه، زمانی که درباره مد و فشن در حوزه مدیترانه جست و جو می شود دیفکتو (DeFacto)اولین برندی است که در بین طرفداران و در فضای اینترنتی خودنمایی می کند. شما نیز اگر از طرفداران مد و فشن در برندهایی خاورمیانه middle east هستید مطمئنا با این برند بسیار روبه رو شده اید و برای خرید از برند Defecto تلاش کرده اید.

در حال حاضر بسیاری از فروشگاه هایی ایرانی با قیمتی بسیار بالاتر محصولات این برند را ارائه می دهند، در صورتی که شما تمایل به خرید محصولات این برند دارید می توانید به طور مستقیم و بی واسطه از سایت برند Defecto  خرید نمایید.

مراحل خرید و پرداخت از سایت دفاکتو Defacto

به این منظور و برای خرید از سایت Defacto لازم است که ابتدا وارد سایت شده و در ان لاگین نمایید.

خرید اینترنتی از دیفاکتو Defacto | آسان کارت

بعد از ورود به حساب کاربری، در سایت دیفکتو Defecto محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

در صفحه انتخاب محصول ، رنگ و سایز محصول مورد نظر را انتخاب کرده و بر روی گزینه ADD TO BAG کلیک نمایید.

خرید لباس از  Defacto | آسان کارت

بعد از آن در پنجره ای که بالای صفحه برای شما باز شده است بر روی گزینه GO TO BAG  کلیک نمایید.

خرید از ترکیه و تحویل ایران | آسان کارت

در مرحله بعد تمام اطلاعات سفارش شما نمایش داده می شود، در صورتی که اطلاعات مورد تایید است بر روی گزینه Continue کلیک نمایید.

خرید اینترنتی از ترکیه و ارسال به ایران | آسان کارت

در مرحله بعد شما به بخش مربوط به آدرس رسال محصول منتقل می شوید؛ در ین مرحله آدرس خود را وارد کرده و بر روی گزینه GO TO PAY کلیک نمایید.

خرید آنلاین از  سایت دیفکتو | آسان کارت

بعد از انجام این مرحله و کلیک بر روی گزینه GO TO PAY به درگاه پرداخت متصل خواهید شد ، در این مرحله برای انجام شدن سفارش و پرداخت هزینه لازم است که کارت ارزی داشته باشید؛ بعد از وارد کردن اطلاعات و انجام پرداخت رسید سفارش برای شما ایمیل خواهد شد. 

توجه داشته باشید که فروشگاه اینترنتی Defacto نیز مانند اکثر برندهای مطرح، ارسال به ایران ندارد. برند دیفاکتو صرفا به شهرهای داخل کشور ترکیه ارسال دارد. بنابراین لازم است برای تکمیل سفارش اینترنتی، یک آدرس معتبر در ترکیه ( دوستان، آشنایان و ...) داشته باشید. با داشتن آدرس معتبر در ترکیه می توانید سفارش پرداخت ارزی خود را به کارشناسان پرداخت ارزی آسان کارت بسپارید. 

سوالات متداول

خیر، فروشگاه اینترنتی دفاکتو ارسال مستقیم به ایران ندارد.

کارمزد پرداخت برای مبالغ مختلف، متفاوت است. لطفا برای اطلاع از کارمزد، در صفحه سفارش پرداخت ارزی، مبلغ مورد نظرتان را در محاسبه گر وبسایت وارد کنید تا مقدار نهایی پرداخت برایتان نشان داده شود.

پس از ثبت سفارش در سایت کارشناسان پرداخت در بازه زمانی 1 تا 3 ساعت کاری پرداخت شما را انجام خواهند داد.