شارژ و وریفای کردن اکانت دیجیتال اوشن digitalocean

شارژ و وریفای کردن اکانت دیجیتال اوشن digitalocean | آسان کارت

دیجیتال اوشن DigitalOcean به عنوان یکی از وبسایت هایی که خدمات متنوعی در زمینه هاستینگ ابری، سرور ، دیتا سنتر، پلتفرم اپلیکیشن و ... ارائه می کند، در سال های اخیر مورد استقبال کاربران و دولوپران ایرانی قرار گرفته است. این شرکت امریکایی که در سال 2011 شروع به کار کرده، هم اکنون به عنوان سومین شرکت بزرگ ارائه دهنده خدمات هاست و سرور در سطح بین المللی فعالیت می کند و در کنار نام شرکت های هتزنر Hetzner، گوددی GoDaddy ، نیم چیپ NameCheap ، او وی اچ OVH قرار گرفته است. خدمات این وبسایت با توجه به انعطاف و قابلیت هایی که دارد مناسب انواع شرکتها و بیزنس ها در سایزهای بزرگ، متوسط و کوچک است. به عنوان نمونه به علت استفاده دیجیتال اوشن از تکنولوژی هاست ابری، سرویس گیرندگان علی رغم دریافت سرویس با کیفیت تر، هزینه کمتری پرداخت می کنند و حتی در بازه ای که نمیخواهند وبسایت آپ باشد و از هاست استفاده کنند، می توانند با گرفتن بک آپ، استفاده از هاست را متوقف کنند و هر زمان که قصد راه اندازی مجدد داشته باشند، دوباره از سرویس استفاده کنند. این موضوع بخاطر تعداد ساعات استفاده از هاست و کاهش هزینه ها، برای کاربران بسیار ارزشمند است. 

 

خدمات وبسایت دیجیتال اوشن

وبسایت Digital Ocean در حوزه های زیر خدمات می دهد: 

1 - سرویس هاستینگ ابری لینوکس و ویندوز

2- سرویس ایجاد و پشتیبانی اپلیکیشن‌

3- سرویس هاستینگ استریم ویدیو

4- سرویس VPN 

5- سرویس ساخت و دولوپ بازی 

6- سرویس فضای ابری اختصاصی

7- سرویس توسعه SaaS ( توسعه نرم افزار اختصاصی)

8- سرویس توسعه وبسایت و فروشگاه اینترنتی 

9- سرویس پشتیبانی استارتاپ و ایده های جدید

 

مزیت های استفاده از خدمات دیجیتال اوشن 

1- نصب و راه اندازی راحت 

2- قیمت های ارزان برای سرویس های متنوع

3- انعطاف بالا در تغییر اندازه سرور

4- مورد اعتماد بسیاری از دولوپرها و توسعه دهندگان 

5- پاسخگویی و پشتیبانی بسیار مناسب

6- رابط کاربری کاربردی و آسان

 

ایجاد و وریفیکیشن اکانت دیجیتال اوشن | آسان کارت

 

نحوه پرداخت هزینه وریفیکیشن اکانت دیجیتال اوشن

برای استفاده از خدمات وبسایت دیجیتال اوشن، ابتدا بایستی روی وبسایت اکانت ایجاد شود. سپس بر حسب نوع سرویس و دوره آن ( ماهانه و سالانه )، باید هزینه از طریق کارت های ارزی بین المللی مثل ویزا کارت و مسترکارت یا اکانت های پرداخت اینترنتی مثل حساب پی پل PayPal ، پرداخت شود. لیست هزینه سرویس های دیجیتال اوشن، به تفکیک در اینجا آورده شده است. توجه نمایید برای وریفیکیشن اکانت دیجیتال اوشن نیز باید از طریق اکانت پی پال اقدام گردد. برای پرداخت انواع هزینه های مذکور می توانید با ثبت سفارش پرداخت ارزی، پرداخت خود را به کارشناسان پرداخت آسان کارت بسپارید. 

 

سوالات متداول

دیجیتال اوشن وبسایت ارائه دهنده خدمات هاستینگ ابری، سرور، توسعه انواع اپلیکیشن و گیم، سرویس VPN، سرویس فضای ابری اختصاصی و سایر خدمات وب به کاربران است.

خیر، برای استفاده از خدمات DigitalOcean لازم است اکانت، از طریق کارت های ارزی یا اکانت پی پل وریفای شود و هزینه مرتبط با هر سرویس به صورت جدا پرداخت شود. ولی در حالت کلی، هزینه سرویس هایی که دیجیتال اوشن ارائه می دهد در مقایسه با سایر وبسایت ها بسیار ارزان تر و با کیفیت تر است.