پرداخت هزینه خرید از سایت فری پیک Freepik

پرداخت هزینه خرید از سایت فری پیک Freepik | آسان کارت

معرفی وبسایت Freepik و پرداخت هزینه عضویت

حتما تا به حال برای شما پیش آمده است که به دنبال یک تصویر خاص با یک موضوع مرتبط به چیزی که می خواهید بیان نمایید را در گوگل سرچ کرده باشید که در حال حاضر در این صفحه قرار دارید. پیدا کردن تصویری که علاوه بر جذابیت های بصری بتواند خیلی از حرفایی که نمی توان در متن آورد را با تصویر به مشتری یا مخاطب فهماند. سایت های زیادی هستند که در زمینه تولید و تهیه عکس فعالیت می کنند.

freepik یکی از صد ها سایت تولید عکس می باشد که می توان گفت قوی ترین هم هست. در این سایت شما متن سرچ می کنید و ایده هایتان را بیان می کنید و صد ها عکس و تصویر با موضوع درخواستی خواهید دید که شما را شگفت زده خواهد کرد و دروازه های تصوراتتان رو نسبت به تولید محتوا مبتنی بر تصویر رو افزایش خواهد داد.

عکس تاثیری بسیار زیادی در ارائه و فهم محتوا و منظور نویسنده در یک نگاه را بر عهده داره و مخاطب را به خواندن مطالب و پیگیر بودن در سایت جذب می کند. شما در freepik امکان دریافت تصاویر بسیار زیادی به صورت رایگان را دارید و می توانید از تصاویر با کیفیت بالا و کم حجم در سایت خود برای ارائه محتوا مناسب استفاده نمایید ولی تمامی تصاویر در این سایت رایگان نیست و گاها به تصاویری بر خواهید خورد که می تواند خواسته های شما را از تصویر مورد نظرتان برطرف کند ولی باید بابت خرید آن حق عضویت پرداخت کنید. 

خرید و دانلود تصویر از فری پیک freepik | آسان کارت

آسان کارت در این زمینه و برای ایجاد اکانت و پرداخت در freepik به شما خدمات ارائه خواهد کرد. توجه داشته باشید شما بدون عضویت در سایت، دسترسی های محدودی در freepik خواهید داشت ولی علی رغم این محدودیت، دسترسی های زیادی وجود دارد. شما به 2.944.000 تصویر به صورت رایگان دسترسی خواهید داشت. تعداد 5.775.000 مورد هم دسترسی  غیر رایگان وجود دارد والبته به موارد پولی  تعداد 201.000 مورد فایل psd  لایه باز برای ادیت کردن محتوا را هم اضافه کنید. به نظر ارزش آن را دارد برای ایده های ناب خودتان هزینه کنید و تصاویر دلنشین برای سایتتان تهیه کنید. 

هزینه اکانت پریمیوم فری پیک و نحوه پرداخت آن

اکانت عضویت در freepik ماهیانه و سالیانه می باشد. 

خرید یا دانلود رایگان وکتور از فری پیک | آسان کارت

- 1 MONTH 9.99 EUR/ month9.99 EUR/ every month
- 12 MONTHS 7.50 EUR/ month89.99 EUR/ every 12 months

شما با انتخاب هر یک از حالت های عضویت در بازه زمانی یک ماهه و یا یکساله دسترسی نامحدود به تمامی تصاویر ارائه شده در freepik خواهید داشت 
محتوای ارائه شده در سایت freepik به فایل ها و تصاویر کارتونیvector ، عکس ، فایل های psd ،مجموعه تصاویر مرتبط collection دسته بندی شده است که شما در ارائه محتوا به صورت سریالی و داستان گونه کمک خواهد کرد و ایده مناسبی برای شبکه های اجتماعی برای جلب مشتری می باشد.

شما می توانید با ایجاد اکانت در freepik اقدام به ثبت سفارش پرداخت اینترنتی در سایت آسان کارت برای خرید عضویت در سایت freepik  نمایید. اطلاعات اکانت شما در مراحل ثبت درخواست از شما دریافت در سریعترین زمان همکاران بخش پرداخت اقدامم به انجام سفارش شما خواهند نمود.

سوالات متداول سایت Freepik

Freepik بزرگترین منبع برای فایل های گرافیک برداری برای طراحان گرافیک است. Freepik به شما کمک می کند تا بهترین تصاویر وکتورهای رایگان، آیکون ها، فایل های PSD را برای استفاده در وب سایت خود انتخاب نمایید.

شما پس از پرداخت در بازه زمانی یک ماه یا یک ساله بسته به نوع اکانت می توانید از تمامی تصاویر موجود در freepik استفاده نمایید.

خیر. این امکان در حال حاضر در freepik وجود ندارد.