خرید رویدادهای ورزشی، خرید بلیط کنسرت خارجی، کنسرت در ترکیه و دبی

خرید رویدادهای ورزشی، خرید بلیط کنسرت خارجی، کنسرت در ترکیه و دبی | آسان کارت

خرید بلیط مسابقه ورزشی، نمایشگاه خارج از کشور

همه ساله رخدادهای هنری، ورزشی و دوره های آموزشی بسیاری در گوشه و کنار جهان برگزار می شود که بسیاری از ما دوست داریم در آنجا حضور داشته باشیم. این رخداد می تواند مسابقه ورزشی تیم دلخواهمان باشد و یا نمایشگاه هنرمند مورد علاقه مان باشد. در هر حال شاید این اتفاق به نحوی باشد که در طول زندگی یکبار بتوانیم شاهد این رخداد باشیم. بسیاری از کسانی که پیگیر رویدادهای این چنینی هستند، به نحوی مسافرت خود را برنامه ریزی می کنند که در بازه مثلا یک هفته ای که در کشور مقصد هستند، بتوانند حتماً به آن مسابقه، نمایشگاه، فستیوال، تئاتر، کنسرت و ... بروند.

کافی است شما اطلاعات رویداد مورد نظرتان را داشته باشید. با یک جستجوی ساده در وبسایت های معتبر فروش بلیط و یا باشگاه مورد نظرتان می توانید اقدام به پرداخت هزینه ورود بکنید. برای شروع جستجو می توانید از گذرواژه هایی مثل: Online ticket booking, Online Ticketing, Online Ticketing, tickets now استفاده کنید. در مورد فستیوال های هنری و کنسرت ها، شهرهایی مثل استانبول، آنکارا،  آنتالیا در ترکیه، دبی در امارات متحده عربی، تفلیس گرجستان و باکو آذربایجان جزء پرطرفدارترین شهرها هستند. در مورد مسابقات ورزشی لازم به ذکر است که بعضی از وبسایت های باشگاهای ورزشی، قسمت عمده فروش بلیط را فقط برای افرادی تخصیص می دهند که دارای کارت عضویت باشگاه باشند.

بعد از خرید آنلاین بلیط، رسید پرداختتان به شکل یک بلیط (Electronic Delivery) برایتان نمایش داده می شود. فایل پی دی اف آن را می توانید دانلود کرده و پرینت آن را در روز برگزاری رویداد به همراه داشته باشید.

راهنمای نحوه خرید بلیط eventهای خارج از کشور

1. ایجاد اکانت بر روی وبسایت مورد نظر
2. انتخاب مسابقه/ نمایشگاه/...
3. انتخاب روز و ساعت/ صندلی
4. محاسبه هزینه نهایی
5. پرداخت هزینه از طریق کارت های ارزی مستر/ویزا کارت و یا حساب پی پال
6. صدور بلیط آنلاین(Online Ticket)

سوالات متداول

بازه زمانی خرید بلیط در بازه زمانی 1 تا 3 ساعت پس از ثبت سفارش خواهد بود.

خیر ، تغییر اطلاعات پس از خرید بلیط امکان پذیر نیست در نوع درخواست و ارسال اطلاعات دقت کافی داشته باشید.

بلیط صادر شده الکترونیکی می باشد و عموما نیاز به پرینت نیست ولی پیشنهاد می شود که نسخه کاغذی بلیط را به همراه داشته باشید.