خرید در جمعه سیاه 2020

خرید ارزان آنلاین بلک فرآیدی | آسان کارت

 بلک فرایدی (Black Friday) که برای حراج محصولات در جمعه آخر نوامبر هر سال استفاده می شود، در سالهای دور فقط توسط فروشگاه های حضوری برگزار می شد ولی هم اکنون توسط فروشگاههای آنلاین مهمی مثل: Amazon, eBay, Target, Walmart, Aliexpress, Souq.com, …  نیز اجرا می شود که در آن تخفیف های بسیار شگفت انگیزی ارائه می شود. در این جشنواره حراجی صرفا خرید کالاهای فیزیکی انجام نمی گیرد و وبسایت های ارائه دهنده دوره های آموزشی( کورسرا، یودمی، ... )، خدمات هاست و دامنه( گوددی، هتزنر،...) ، فروش قالب های وورد پرس از تم فارست، دسترسی به هزاران فایل عکس و وکتور با خرید اشتراک پرمیوم فریپیک، خرید نرم افزارها و اپلیکیشن ها، بازی های پلی استیشن و ایکس باکس، و غیره نیز انجام می گیرد که برای طراحان وبسایت ها، برنامه نویسان، گرافیست ها، گیمرها و متقاضیان دوره های آموزشی آنلاین بسیار جذاب است. 

 امسال جمعه سیاه 2020 - 1399 که در تاریخ 27 نوامبر( 7 آذر) برگزار می شود، بخاطر شرایط خاص شیوع ویروس کرونا و امکان خریدهای غیرحضوری، اهمیت بیشتری نیز پیدا کرده است. شایان ذکر است که این عنوان در سالهای گذشته توسط برخی از برندها و وبسایت های شناخته شده ایرانی نظیر دیجی کالا، بانی مد، بامیلو و ... نیز برگزار می شود.

روش پرداخت در وبسایت های بین المللی با کارت های ارزی مثل ویزاکارت، مستر کارت یا اکانت پی پال انجام می گیرد. همچنین در خرید های آنلاینی که نیاز به ارسال فیزیکی کالا دارد، حتما دقت نمایید با توجه به شرایط فعلی کشور که امکان ارسالی پستی به ایران وجود ندارد، داشتن یک آدرس معتبر در خارج از کشور الزامی است. بنابراین برای انجام خرید موفق، علاوه بر انجام سفارش پرداخت ارزی، یک آدرس واقعی و صحیح در خارج از کشور مانند آدرس دوستان، آشنایان، اعضای خانواده و ... باید در اختیار داشته باشید. بعد از اینکه محصول به آدرس پستی ایشان ارسال گردید، آنها می توانند با روش های مختلف محصول خریداری شده را به دستتان برسانند.

آسان کارت مشابه سالهای گذشته با راه اندازی سرویس ویژه خرید بلک فرآیدی، پرداخت های شما را در هر ساعت از شبانه روز، با کمترین کارمزد و در سریعترین زمان انجام می دهد. کافی است شما لینک محصول، اطلاعات اکانت( در صورت نیاز) و اطلاعات تکمیلی را در صفحه ثبت سفارش وارد کنید. کارشناسان پرداخت آسان کارت، پرداخت شما را انجام داده و رسید پرداخت را برایتان ارسال می کنند.