ساخت اکانت دولوپر گوگل google developer ID

ساخت اکانت دولوپر گوگل google developer ID | آسان کارت

دستگاه های اندرویدی روز به روز بیشتر می شوند و اپلیکیشن های ایرانی نیز جای خود را در بازار پیدا کرده اند. ولی متأسفانه محدودیت هایی برای ارائه این اپلیکیشن ها نیز وجود دارد. برای ثبت جهانی این اپلیکیشن ها چه باید کرد؟ شرکت گوگل برای ثبت اپلیکیشن ها در گوگل پلی سرویسی راه اندازی کرده است که بوسیله ی آن می توان اپلیکیشن های اندرویدی را در بازار جهانی به نمایش گذاشت. شما با ارائه اپ خود بر روی گوگل پلی می توانید محصول خود را بفروشید، پشتیبانی کنید و با ارائه ورژن های جدید، آن را آپدیت کنید.

 

برای این منظور شخصی که صاحب برنامه یا بازی موبایلی است باید دارای یک آی دی گوگل دِوِلوپر باشد. در واقع گوگل فقط اپلیکیشن را از توسعه دهندگان خود قبول می کند.

برای استفاده از خدمات گوگل دِوِلوپر چه اقداماتی لازم است؟

ابتدا باید از طریق گوگل دِوِلوپر کنسول(Google Developer Console) یک حساب کاربری ایجاد کنید.

ایجاد این حساب کاربری 25 دلار هزینه دارد. البته نسبت به ایجاد اکانت و هزینه ی سالیانه ی اپل دِوِلوپر(apple Developer ) خیلی منصفانه تر به نظر می رسد. راهنمای ویدئویی و متنی ایجاد اکانت گوگل دِوِلوپر، در صفحات مختلف اینترنتی موجود است. برای ایجاد اکانت دِوِلوپر، لازم است ابتدا یک اکانت گوگل باز نمایید و سپس یکی از مشکلات ایجاد حساب، پرداخت دلاری این حساب است که با تدبیر آسان کارت این مشکل مرتفع شده است.

شما می توانید با استفاده از  خدمات ارزی آسان کارت  پرداخت 25 دلاری افتتاح حساب خود را انجام دهید و صاحب حساب Google Developer شوید و بدین صورت اپلیکیشن خود را در معرض دید میلیون ها کاربر موبایلی قرار دهید.

  • نکته ای که قابل ذکر می باشد این است که شما برای ایجاد حساب به هیچ وجه نباید کاربر ایرانی معرفی شوید زیرا حساب گوگل طبق تحریم های آمریکایی آدرس ایران را نمی پذیرد و همچنین شاید بعد از ایجاد حساب نیز با مشکلاتی مواجه شوید. به همین دلیل توصیه می شود از همان ابتدای امر اکانت گوگل و دولوپر گوگل خود را با آدرس مشخص غیر ایران ثبت کنید.

مراحل پرداخت گوگل دولوپر آیدی Google Developer ID

نرم افزار تغییر آی پی خود را متصل کرده و بوسیله ی آن  یک حساب جیمیل ایجاد کنید( توجه داشته باشید که اگر با آی پی ایران اقدام به ساخت اکانت گوگل نمایید بعد از پرداخت ۲۵ دلار حساب شما بلاک خواهد شد).

به این آدرس زیر بروید.

پس از باز کردن  آدرس  بالا، در پایین صفحه  تیک (Accept developer Agreement) را زده و به روی دکمه (CONTINUE TO PAYMENT) کلیک کنید. حالا باید اطلاعات حساب PayPal ، مستر کارت یا ویزا کارت خود و یا گیفت کارت گوگل خود را وارد کنید و پرداخت را بزنید. توجه داشته باشید که مبلغی که از کارت شما کسر می شود 25 دلار می باشد ولی در هنگام پرداخت کمی بیشتر از موجودی شما کسر می شود و پس از تایید شدن پرداخت توسط مسترکارت/ویزاکارت/پی پال، مبلغ اضافه تر به کارت شما یا حساب گوگلی شما ریفاند می شود پس حداقل نیاز به 30 دلار موجودی می باشد. در صورتی که کارت ارزی در اختیار ندارید می توانید از خدمات پرداخت اینترنتی آسان کارت استفاده کنید تا کارشناسان آسان کارت در سریعترین زمان و کمترین کارمزد پرداخت شما را انجام دهند.  

بعد از پرداخت، اکانت Developer شما آماده است!

سوالات متداول ایجاد اکانت دولوپر گوگل

در حال حاضر هزینه ایجاد اکانت دولوپر گوگل 25 دلار می باشد ولی برای اطمینان بیشتر و دریافت قیمت بروز، روی وبسایت ودر مرحله پرداخت چک کنید.

پرداخت این هزینه بابت اشتراک یک ساله می باشدو هر سال می بایست برای درسترسی به امکانت و آپدیت app این مبلغ مجدد پرداخت گردد.

در بازه 24 ساعته اکانت دولوپر گول پس از پرداخت دلاری فعال می گردد.