رزرو هتل از آگودا agoda

رزرو هتل از آگودا agoda | آسان کارت

نحوه رزرو هتل از آگودا agoda

آگودا agoda یکی از بهترین سایت های رزرو هتل در جهان است که حداقل نرخ را برای رزرو هتل تضمین می کند. شما می توانید به صورت آنلاین اقدام به رزرو هتل از سایت آگودا کنید و براحتی با برنامه ریزی در تایم مشخص به هتل مراجعه کرده و با دریافت اتاق مدنظر خود سفر خوبی را پشت سر بگذارید.

رقبای آگودا

به دلیل توسعه روز افزون عملیات رزرو هتل به صورت آنلاین، رقابت شدیدی در این حوزه در جریان است. از جمله رقبای آگودا می توان به Booking.com ، Expedia ، Trivago ، Hotels.com و ... اشاره کرد.

برتری آگودا نسبت به دیگر سرویس دهندگان

سایت آگودا سریعترین نرخ رشد را در میان سایت های رزرو هتل آسیایی به خود اختصاص داده است. تبدیل شدن به بخشی از جامعه فیسبوک از استراتژی های مدون و اصولی آگودا است. صفحه فیسبوک آگودا جایی است که طرفداران می توانند مسابقات منظم، داستان های سفر، پست های تصویری و ویدئویی را به اشتراک بگذارند. آگودا با حضور گسترده در کانال ها و شبکه های اجتماعی اهیمت رسانه های اجتماعی را به رسمیت شناخته و احترام زیادی برای ارتباطات متقابل با هواداران قائل است. برنامه پاداش یکی از بزرگترین مزایای رزرو هتل در آگودا است که مشتریان در صورت بدست آوردن حد نصاب های لازم می توانند از تخفیف 4 تا 7 درصدی در کل هزینه رزرو برخوردار شوند.

مراحل رزور هتل در سایت آگودا

1- مکان مورد نظر خود را در جعبه قرمز رنگ وارد کنید. سپس تاریخ شروع رزرو را به همراه تعداد شبهای اقامت خود در کادرهای مربوطه وارد نمایید و روی دکمه Check  rates کلیک کنید.

مراحل رزرو هتل در آگودا Agoda | آسان کارت

 2- در این مرحله صفحه زیر برای شما نشان داده می شود. شما می توانید تمام هتل های موجود را بر اساس تاریخ سفر، نرخ و تعداد مهمان مشاهده کنید. همچنین می توانید جستجو را براساس صبحانه، لغو رایگان و ... ادامه دهید.

رزرو هتل خارجی در آگودا Agoda | آسان کارت

3- شما باید در این مرحله در مورد نوع اتاق خود تصمیم گیری کنید. هم چنین می توانید تعداد اتاق های مورد نیاز را انتخاب کنید. کافی است از کادر کشویی یک شماره را انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه Book it کلیک نمایید.

راهنمای رزرو هتل خارجی از سایت آگودا | آسان کارت

4- در این مرحله به صفحه زیر هدایت می شوید. شما باید اطلاعات مهمان را پر کنید. هم چنین می توانید قیمت کلی اتاق های انتخاب شده را ببینید.( البته بدون هزینه خدمات و مالیات). قیمت نهایی در صفحه بعد نمایش داده می شود. هم چنین اگر شما درخواست ویژه ای دارید می توانید روی دکمه درخواست ویژه کلیک کنید. پس از انجام مراحل روی دکمه Continue کلیک کنید.

خرید ووچر هتل خارجی از سایت آگودا | آسان کارت

5 – در این مرحله به صفحه پرداخت برای رزرو هدایت می شوید. در اینجا باید روش پرداخت را انتخاب نمایید. اطلاعات کارت بین المللی خود را واردکنید. شما می توانید درصورت نداشتن کارت بین المللی از خدمات پرداخت آنلاین ارزی آسان کارت استفاده نمایید تا کارشناسان پرداخت  آسان کارت رزرو شما را با دقت بالا و درسریعترین زمان انجام دهند. در این صفحه قیمت نهایی همراه با مالیات و هزینه ها برای شما نمایش داده خواهد شد. هنگامی که همه اطلاعات مورد نیاز را وارد کردید روی دکمه Pay & Book Now کلیک کنید.

پرداخت هزینه دلاری رزرو هتل آگودا | آسان کارت

 

پرداخت به صورت Pay Later و Pay Now

با تأیید پرداخت Pay Later شما تحت ضوابط و شرایط سایت برای پرداخت قرار می گیرید به طوری که خدمات پرداخت با تأخیر، موضوع قرارداد شما خواهد شد. اگر رزرو خود را قبل از تاریخ رزرو و زمان نشان داده شده لغو نکنید و ظرف مدت 24 ساعت وسیله نقلیه خود را انتخاب نکنید هزینه لغو اعمال خواهد شد که بسته به کشور، مبلغ این هزینه متفاوت خواهد بود. این مبلغ شامل مالیات بر ارزش افزوده نیز خواهد بود.

در روش Pay Now فروشنده هیچ افزایشی را به خریدار تحمیل نمی کند. همچنین فروشنده باید اقلام را طبق زمان بندی مشخص( تا سه روزکاری) به خریدار تحویل نماید. هم چنین هر گونه کوتاهی در امر تحویل محصول و خدمات به مشتری مشمول قوانین حمایت از خریدار می شود.

 

توصیه ی ما این است که از سایت آگودا agoda برای رزرو هتل های خود استفاده نمایید زیرا اکثر هتل های این وبسایت گزینه ی Pay Now را دارند و مبلغ همان ابتدای رزرو از کارت شما کسر می شود و شما می توانید رزرو خود را با خیال راحت انجام دهید.

سوالات متداول

مبلغ کارمزد زما پرداخت هزیه به شما اعلام می گردد.

درصورت برگشت مبلغ دلاری به کارت هزینه ریالی با کسر کارمزد پرداخت عودت می گردد.

1- تاریخ دقیق رفت و برگشت (مدت اقامت) 2- مشخصات فردی (اطلاعات پاسپورت) 3- اطلاعات تماس