خرید پوشاک ترک از سایت bershka

خرید پوشاک ترک از سایت bershka | آسان کارت

خرید پوشاک ترک با برند برشکا Bershka

برند برشکا Bershka  یک برند اسپانیایی ست که به اشتباه برند ترکیه ای تلقی می شود و در حال حاضر در بسیاری از نقاط دنیا نمایندگی دارد (آمریکا، ترکیه و 70 کشور دیگر) این برند در سال 1998 راه اندازی شد و به مرور زمان به یکی از محبوب ترین برند هایی اسپانیایی (هم ردیف با زارا ، ماسیما دوتی و ...) در بین دوست داران لباس و مد تبدیل شده است. این برند که دفتر مرکزی آن در اسپانیا (شهر آرتکسیو) قرار دارد، حالا در میان مخاطبان و مشتریان ایرانی نیز محبوبیت بسیار بالایی را کسب کرده است.

با توجه به محبوبیت بالای Bershka ممکن است که شما نیز به خرید مستقیم و بدون واسطه از این برند علاقه داشته باشید؛ در این راستا شما می توانید وارد یکی از سایت های برشکا Bershka  (سایت آمریکایی ، ترک ، فرانسوی و ...) شوید تا خرید خود را به صورت آنلاین ثبت و انجام دهید.

مراحل خرید و پرداخت از سایت برشکا Bershka

ابتدا وارد سایت برشکا Bershka  شوید (در اینجا ما مراحل را در سایت آمریکا انجام می دهیم)

Bershka Turkish Shopping | asan card

بعد از ورود به سایت وارد حساب کاربری خود شوید و سپس محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

با ورود به صفحه ی مربوط به محصول انتخاب شده شما می توانید رنگ و سایز لباس را انتخاب کرده و در نهایت محصول منتخب خود را به سبد خرید خود بفرستید، در این مرحله شما باید بر روی گزینه Add to Basket کلیک نمایید.

خرید از سایت Bershka ترکیه | آسان کارت

بعد از کلیک بر روی گزینه Add to basket یک پنجره ی جدید برای نهایی کردن خرید باز خواهد شد ؛ در این پنجره بر روی گزینه  Process your order now کلیک کنید.

خرید از Bershka و تحویل ایران | آسان کارت

در این مرحله اگر سفارش را بدون ورود به حساب کاربری انجام داده باشید سایت برشکا Bershka از شما می خواهد که وارد حساب کاربری خود شوید و یا در صورتی که در سایت حساب کاربری ندارید در این مرحله می توانید در سایت ثبت نام نمایید

خرید آنلاین لباس از ترکیه | آسان کارت خرید لباس از برشکا ترکیه | آسان کارت

در صورتی که وارد حساب کاربری خود نشده بوده اید حالا بعد از افتتاح حساب کاربری به ادامه مراحل خرید باز می گردید ، در این مرحله باید آدرس خود را جهت دریافت محصول وارد نمایید.

لازم به ذکر است که سایت برشکا ارسال به ایران ندارد و شما برای دریافت محصول باید آدرسی به غیر از ایران داشته باشید ؛ برای مثال سایت آمریکایی برشکا Bershka  فقط در آمریکا ارسال دارد.

در این مرحله آدرس خود را وارد کرده و تایید می کنید.

بعد از وارد کردن آدرس شما بر روی گزینه  Continue کلیک می کنید تا به مرحله بعد وارد شوید.

خرید از Bershka تحویل تهران | آسان کارتخرید اینترنتی محصولات برشکا | آسان کارت

بعد از تکمیل مرحله آدرس و کلیک بر رو ی گزینه continue  شما به مرحله پرداخت منتقل می شوید.

در این مرحله نوع پرداخت خود را انتخاب می کنید.

پرداخت شما می تواند با استفاده از کارت های مستر و ویزا ، امریکن اکسپرس ، حساب پی پال و یا با استفاده از گیفت کارت های برشکا باشد.

فروشگاه اینترنتی لباس برشکا | آسان کارت

بعد از انتخاب نحوه ی پرداخت لازم است که اطلاعات پرداخت خود را وارد نمایید ؛ برای مثال ما پرداخت با مستر کارت را انتخاب کرده ایم:

خرید اینترنتی محصولات برشکا Bershka | آسان کارت

در این بخش از خرید شما نیاز دارید که یک کارت ارزی (مستر/ویزا) داشته باشید تا هزینه خرید خود را پرداخت نمایید. اطلاعات کارت خود را در بخش های مربوط وارد کرده و بر روی گزینه Pay And Process your order کلیک می کنید. بعد از کلیک بر روی این گزینه خرید شما نهایی شده و ایمیل تکمیل خرید نیز برایتان ارسال می شود.

خرید اینترنتی محصولات برشکا Bershka | آسان کارت

توجه داشته باشید که برشکا نیز مانند اکثر برندهای مطرح ارسال به ایران ندارد. همچین در مرحله پرداخت اگر کارت ارزی در اختیار ندارید، می توانید از خدمات پرداخت آسان کارت استفاده کنید تا کارشناسان پرداخت ما، پرداخت اینترنتی ارزی شما را انجام دهند. 

 

فروشگاه اینترنتی برشکا ارسال مستقیم به ایران ندارد.

برند برشکا مربوط به مد و لباس اسپانیا می باشد.

در حال حاضر در ایران این برند در فروشگاهایی به فروش می رسد.