ثبت نام و خرید از سایت مگوش Magoosh

ثبت نام و خرید از سایت مگوش Magoosh | آسان کارت

سایت مگوش چیست؟

مگوش یک سایت بین المللی محبوب در میان متقاضیان آزمون های  TOEFL، IELTS  و  GRE است ، این سایت با ارائه دادن چندین ساعت ویدیوی آموزشی و همچنین سوال و جواب های آزمایشی مشابه با آزمون های اصلی به متقاضیان شرکت در این آزمون ها کمک می کند تا در صد موفقیت خود را به حداکثر برسانند. این سایت در سال 2009 در کالیفرنیا آغاز به کار کرد و تا به امروز توانسته است در میان بسیاری از آزمون دهندگان در تمامی دنیا محبوبیت بالایی را کسب کند.

برای کسانی که  می خواهند به کشورهای انگلیسی زبان مهاجرت کنند، گذراندن آزمون های امتحان زبان انگلیسی یک ضرورت است. در این راستا سایت مگوش Magoosh English Online Course یکی از بهترین راه های آمادگی زبان انگلیسی برای گذراندن آزمون های زبان انگلیسی است. این سایت با حدودا 2 ملیون ساعت ویدیوی آموزشی و 100 ملیون آزمون کتبی در حال حاضر در 180 کشور فعالیت خود را ادامه می دهد.

خرید محتوای آموزشی از سایت مگوش | آسان کارت

در این سایت علاوه بر آزمون های مطرح GRE، TOEFL،  IELTSو ... که به صورت یک سری سوال در اختیار مخاطبان قرار داده می شوند پکیج های ویژه ای نیز ارائه داده می شود.

یکی از ویژگی هایی که سایت مگوش را از سایر سایت ها متمایز میکند قابلیت برگشتن هزینه پکیج های آموزشی است ، کاربر این سایت تا 7 روز بعد از خرید از سایت در صورت راضی نبودن از پکیج آموزشی می تواند مبلغ پرداخت شده را از سایت پس بگیرد.

دانلود بسته آموزشی آیلتس تافل مگوش | آسان کارت

سایت مگوش Magoosh با 9 دوره آموزشی زیر به بهترین نحو به کاربران و متقاضیان ارائه خدمات دارد.

  1. GRE
  2. GMAT
  3. TOEFL
  4. SAT
  5. ACT
  6. Praxis
  7. LSAT
  8. MCAT
  9. IELTS

خدمات سایت مگوش

  • مگوش IELTS 

سایت مگوش معمولا برای آزمون های خود سه بسته پریمیوم با مدت زمان های 1 هفته ، 1 ماه و 6 ماه ارائه می کند. در خصوص آزمون تافل IELTS نیز این بسته ها به هر سه صورت ارائه می شوند. در مورد بسته ی 1 هفته ای توسط سایت مگوش تضمینی برای ارتقاء نمره داده نمی شود و همچنین هزینه ی بسته ی آموزشی نیز قابلیت برگشت ندارد. در دو مورد دیگر هزینه ی بسته در صورت ناراضی بودن کاربر قابلیت برگشت دارد اما خدمات بسته ی یک ماهه و 6 ماهه تا حدودی متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بسته ها به صفحه خدمات آیلتس در سایت مگوش بروید و خصوصیات آنها را مطالعه نمایید.

  • مگوش TOEFL

این سایت برای آزمون TOEFL نیز سه بسته پریمیوم با مدت زمان 1 هفته، 1 ماه و 6 ماه ارائه کرده است. شما می توانید با مراجعه به صفحه مربوط به خدمات تافل این سه محصول را کاملا مطالعه کرده و با هم مقایسه نمایید.

  • مگوش  GRE

در بخش GRE نیز خدمات سایت مگوش به سه دسته تقسیم می شود که از نظر مدت زمانی با هم متفاوت هستند ؛ شما در صفحه ی مربوط به GRE می توانید تمامی اطلاعات مربوط و همچنین قیمت محصولات را مشاهده نمایید.

پک آموزشی آمادگی مگوش GRE | آسان کارت

  • مگوش GMAT

خدمات GMAT  در سایت مگوش شامل ویدوهای مباحث آموزشی  ، سوالات و تست های مشابه اصل آزمون است و به کاربر این ضمانت را می دهد که تا 50 نمره نسبت به نمره آزمون قبلی خود پیشرفت کند. اطلاعات کامل مربوط به ای بخش نیز در صفحه مگوش GMAT وجود دارد.

با توجه به توضیحات ارائه شده با این طیف وسیعی از دوره های تحت پوشش مگوش ، در صورتی که شما نیز از متقاضیان آزمون های ذکر شده هستید به سادگی می توانید از خدمات این سایت برای بالابردن سطح علمی خود استفاده کنید.

لازم به ذکر است که مگوش یک دوره ی استاندارد برای بهبود مهارت انگلیسی در تمام سطوح نیست ، بلکه مشخصا برای افرادی است که پیشینه ی دانش زبان انگلیسی را دارند و به منظور ممارست در تمرین و ارتقاء سطح کیفی  آزمون های اصلی از این خدمات استفاده می کنند. در صورتی که شما یک فرد مبتدی در زبان انگلیسی هستید به طور واضح باید به دنبال سایت و یا کتاب های دیگری برای ارتقاء سطح زبان خود باشید.

کاربران این سایت به دو شیوه می توانند از خدمات موجود سایت مگوش استفاده کنند:

1.از طریق سایت مگوش Magoosh

2. از طریق نرم افزار موبایل مگوش Magoosh

دانلود آموزش جی مت سایت مگوش | آسان کارت

در صورتی که شما متقاضی یکی از آزمون های زبان انگلیسی هستید و نیاز به استفاده از محصولات مگوش دارید ابتدا وارد سایت مگوش Magoosh شوید.

خرید و دانلود آمادگی آزمون از سایت مگوش | آسان کارت

بعد از ورود به سایت مگوش Magoosh  آزمون مورد نظر خود را در صفحه ی اصلی انتخاب نمایید. بعد از انتخاب آزمون و نوع بسته ی آن شما به مرحله پرداخت مبلغ مربوط به آزمون خواهید رسید که با ثبت سفارش " پرداخت آنلاین ارزی" می توانید اقدام به استفاده از این دوره های آموزشی کنید.

 

سوالات متداول خرید از مگوش (Magoosh)

پر کاربرد ترین استفاده از سایت مگوش خدماتی است که در راستای آزمون های GRE ، TOEFL ، IELTS و GMAT ارائه می دهد که شامل صدها مبحث آموزشی، هزاران نمونه سوال، تستهای‌ مشابه آزمون اصلی، برنامه مطالعاتی و نمودار پیشرفت فرد می باشد.

هزینه پکیج آموزشی مگوش برای آزمون تافل به صورت 39 دلار برای یک هفته، 49 دلار برای مدت یکماه و 89 دلار برای مدت 6 ماه می باشد.

مگوش جی آر ای شامل 2 پلن، یک ماهه 149 دلار و شش ماهه، 179 دلار می باشد.