پرداخت هزینه ساخت پورتفولیو در سایت Carbonmade

پرداخت هزینه ساخت پورتفولیو در سایت Carbonmade | آسان کارت

 

معرفی وبسایت Carbonmade

دانشجویان، فارغ التحصیلان و افرادی که می خواهند طراحی ها و نمونه کارهای خود را در اینترنت نمایش دهند با مشکل ایجاد وبسایت و پرداخت هزینه مواجه هستند. به این معنی که برای آپلود یک رزومه و چند نمونه کار، راه اندازی وبسایت مقرون به صرفه نبوده و توجیه پذیر نیست. بر این اساس تعدادی از دانش آموختگان هنر در سال 2005، ایده راه اندازی وبسایتی به ذهنشان خطور کرد که کاربران بتوانند بر روی وبسایت آنها، پروفایل ایجاد کنند و پورتفولیو و نمونه کارهای خود را آنجا به نمایش بگذارند. علاوه بر کاربرانی که در بالا اشاره شد، نمایش نمونه کار با عنوان "پورتفولیوی معماری و  گرافیک" برای متقاضیان مهاجرت که در صدد ارائه پروفایل کاری و هنری خود هستند نیز بسیار با اهمیت است. این افراد نیز به عنوان کاربران وبسایت ایجاد پورتفولیو کربن مید Carbonmade.com به حساب می آیند. کاربران براحتی می تواند روی وبسایت انواع فایل های گرافیکی، عکس، ویدئو و ... را در فرمت های مختلف آپلود کنند و صفحه خود را به صورت سفارشی و مد نظرشان ارائه کنند. این وبسایت هم اکنون بیش از دو میلیون کاربر و پورتفولیو قابل نمایش دارد.

 

خدمات سایت Carbonmade

کاربران بر روی وبسایت می توانند از منوهای زیر استفاده کنند: 
1) بخش  Examples
در این بخش جهت راهنمایی کاربران برای ساخت صفحه سفارشی و مناسب، چندین نمونه از چینش های مختلف نشان داده شده است. 
2) بخش Features
در این بخش ویژگی ها و قابلیت هایی که وبسایت در زمینه ساخت پروفایل به کاربران می دهد، نشان داده شده است. از جمله ویژگی هایی که وجود دارد، می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

امکان سفارش سازی، تغییر لی آوت و  چینش صفحه پروفایل

امکان استفاده از اسلاید شو در نمایش گالری 

قابلیت آپلود انواع عکس و فیلم به صورت نامحدود

امکان آپلود انواع فایل در فرمت های مختلف عکس، Gif، PDF

امکان گزارش گیری از بازدید کنندگان و  تجزیه و تحلیل نمایش پروفایل 

قابلیت تقسیم بندی پورتفولیو به صفحات متفاوت 

3) بخش Talent Pool
در این بخش پورتفولیو های موجود در وبسایت بر اساس دسته بندی های کامل طبقه بندی شده است که می توان نمونه کار های متنوع را در فیلد مورد نظر مشاهده کرد. همچنی از این قسمت می توان اطلاعات صاحب پروفایل را مشاهده کرد و از طریق ایمیل، شماره تلفن و اکانت های شبکه های اجتماعی با طراح ارتباط گرفت. 

 

ایجاد اکانت رایگان در سایت Carbonmade

ایجاد اکانت و دسترسی به امکانات پایه وبسایت، رایگان است. برای این کار کاربر می تواند براحتی از طریق اکانت گوگل و یا ثبت نام عادی، پروفایل خود را بسازد. همچنین همانطور که در ادامه توضیح داده خواهد شد، امکان استفاده نسخه آزمایشی نیز برای پلن های پولی وجود دارد. 

 

هزینه و تعرفه های عضویت وبسایت Carbonmade

برای استفاده از امکانات متنوع سایت با سطح دسترسی های مختلف، کاربر می تواند از سه پلن  BEGINNER و PRO وUNLIMITED یکی را در حالت پرداخت ماهانه و یا سالانه انتخاب کند. تعرفه های سه پلن فوق در حالت پرداخت ماهانه و سالانه به ترتیب زیر است. پیشنهاد می شود جهت اطلاع دقیق و بروز، هزینه دسترس هر کدام را از طریق لینک تعرفه های وبسایت Carbonmade مشاهده کنید. 


هزینه عضویت پلن BEGINNER ماهانه 9 دلار/ سالانه 99 دلار
هزینه عضویت پلن PRO  ماهانه 12 دلار/ سالانه 119 دلار
هزینه عضویت پلن BEGINNER ماهانه 22 دلار/ سالانه 199 دلار


هزینه عضویت در سایت Carbonmade | آسان کارت

سوالات متداول

سایت کربن مید برای کاربران خود، صفحه تخصصی برای ایجاد پوتفولیو و نمایش نمونه کار ارائه می کند و کاربران سایت می توانند انواع فایل های گرافیکی ویدئویی و ... را روی وبسایت به نمایش بگذارند.

امکان استفاده از خدمات سایت به صورت دوره آزمایشی (Trial) وجود دارد و در ادامه هزینه استفاده هر کدام یک از پلن ها بایستی پرداخت شود.

بلی. در سایت کربن مید کاربر می تواند با ارائه نمونه کار و معرفیخود، پروژه های کاری متنوعی را از مشتریان دریافت کند.