خرید پوشاک ترک برند ال سی وایکیکی LC Waikiki

خرید پوشاک ترک برند ال سی وایکیکی LC Waikiki | آسان کارت

خرید پوشاک ترک از برند ال سی وایکیکی LC Waikiki

برند ال‌سی وایکیکی  LC Waikiki یکی از برند های مطرح تولیدکننده پوشاک در ترکیه است. این شرکت در ۳۲ کشور دارای فروشگاه و نمایندگی های رسمی است. شاید مطلع نباشید اما برند ال‌سی وایکیکی  LC Waikikiدر سال ۲۰۱۳ با عنوان "تحسین برانگیزترین شرکت در عرصه پوشاک" معرفی شد در حال حاضر وب‌سایت ال‌سی وایکیکی برای کشورها و زبان‌های متفاوت همچون انگلیسی، عربی، ترکی، روسی و آلمانی در دسترس می باشد. این برند با سابقه ی تجاری خود طرفداران و مشتریان بسیاری را به سمت خود جلب کرده است، در صورتی که شما نیز از طرفداران ال‌سی وایکیکی  LC Waikiki هستید می توانید برای خرید مستقیم از این سایت ، ابتدا وارد سایت ال‌سی وایکیکی  LC Waikiki شوید.

مراحل خرید و پرداخت از سایت ال سی وایکیکی LC Waikiki

خرید از ال سی وایکیکی | آسان کارت

بعد از ورود به سایت، ابتدا از بخش  Sign Up | Sign In وارد حساب کاربری خود شده و یا در صورتی که در این سایت عضو نیستید اقدام به افتتاح حساب بفرمایید.

بعد از ورود به حساب کاربری خود ، محصول مورد نظر را انتخاب نمایید.

در مرحله ی بعد از انتخاب محصول، سایز و رنگ آن را انتخاب کرده و بر روی گزینه   Add to bag  کلیک نمایید.

خرید اینترنتی از ال سی وایکیکی | آسان کارت

بعد از کلیک بر روی گزینه Add to bag  بالای صفحه در بخش MY BAG کالای مورد نظر شما اضافه خواهد شد.

خرید آنلاین از ال سی ترکیه | آسان کارت

با کلیک بر روی گزینه My Bag صفحه ی تایید سفارش برای شما باز خواهد شد. در صورتی که سفارش شما صحیح ثبت شده است بر روی گزینه Complete order کلیک نمایید.

خرید پوشاک ترک برند ال سی وایکیکی | آسان کارت

بعد از کلیک بر روی گزینه Complete order شما به صفحه ای ارجاع داده می شوید که مربوط به آدرس گیرنده ی محصول است (Delivery to address)

ال سی وایکیکی فروشگاه اینترنتی | آسان کارت

بعد از تکمیل اطلاعات و آدرس ارسالِ محصول بر روی گزینه Continue کلیک نمایید.

خرید پوشاک ال سی از ترکیه | آسان کارت

در مرحله بعد شما به بخش پرداخت خواهید رسید. در این مرحله نیاز دارید که کارت ارزی داشته باشید تا بتوانید پرداخت خود را برای خرید از سایت برند ال‌سی وایکیکی  LC Waikiki انجام دهید.

ارسال به ایران ال سی وایکیکی | آسان کارت

بعد از وارد کردن طلاعات کارت ارزی خود در بخش پرداخت بر روی گزینه  Complete Order کلیک نمایید.

راهنمای خرید از ال‌سی وایکیکی | آسان کارت

بعد از کلیک بر روی گزینه Complete order  سایت ال سی وایکی کی به شما تاییدیه پرداخت را ارائه داده و آن را برایتان ایمیل نیز خواهد کرد.

توجه داشته باشید که فروشگاه آنلاین ال سی وایکیکی نیز مانند اکثر برندهای مطرح، ارسال به ایران ندارد. برند LC Wikiki صرفا به شهرهای داخل کشور ترکیه ارسال دارد. بنابراین لازم است برای تکمیل سفارش اینترنتی، یک آدرس معتبر در ترکیه( دوستان، آشنایان و ...) داشته باشید. با داشتن آدرس معتبر در ترکیه می توانید سفارش پرداخت ارزی خود را به کارشناسان پرداخت ارزی آسان کارت بسپارید. 

 

سوالات متداول

کارمزد پرداخت برای مبالغ مختلف، متفاوت است. لطفا برای اطلاع از کارمزد، در صفحه سفارش پرداخت ارزی، مبلغ مورد نظرتان را در محاسبه گر وبسایت وارد کنید تا مقدار نهایی پرداخت برایتان نشان داده شود.

پرداخت های ارزی پس از ثبت سفارش در بازه زمانی 1 تا 3 ساعت کاری انجام می پذیرد.

خیر . امکان کنسلی کالا پس از ثبت سفارش را نخواهید داشت.