نحوه خرید ارزان از آمازون Amazon

نحوه خرید ارزان از آمازون Amazon | آسان کارت

آموزش خرید از وبسایت ‏AMAZON

آمازون Amazon یکی از بزرگترین و قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی است که در سالهای گذشته توانسته با قدرت همچنان پیش برود. این فروشگاه کار خود را با عرضه کتاب شروع کرد و در ادامه خرید و فروش لوازم نو و کارکرده را انجام می داد ولی در حال حاضر همه نوع محصولی که فکر می کنید می توان در فروشگاه آنلاین بفروش رساند را آمازون می فروشد. شما می توانید انواع محصولات را اعم از لوازم الکترونیکی، نرم افزاری، لباس، ... یا هر چیز دیگر را خریداری کنید. آمازون علاوه بر ارائه محصولات توسط خودش، محصولات هزاران فروشنده دیگر را نیز بر روی وبسایت دارد. این فروشگاه آنلاین آمریکایی، هم اکنون شعباتی زیادی در سایر کشورها مثل؛ چین، انگلیس، آلمان، برزیل، مکزیک، استرالیا، هلند، فرانسه، هند، کانادا، ژاپن، اسپانیا و ایتالیا دارد.

در مورد امکان خرید از آمازون از ایران، در بعضی موارد خبرهایی مبنی بر امکان ارسال مستقیم محصول از آمازون شنیده می شود ولی تا کنون امکان ارسال مستقیم نبوده است و شما برای دریافت محصول باید یک آدرس معتبر (Shipping Address) خارج از ایران ارائه دهید و محصول به صورت بار مسافری به دستتان برسد و یا از طریق شرکتهای واسطه ای این کار را انجام دهید. علاوه بر این موضوع امکان انجام پرداخت ارزی نیز چالش بزرگ دومی هست ک در شرایط فعلی وجود دارد. بنابراین شما در صورتی می توانید یک خرید از آمازون داشته باشید که یک وسیله پرداخت به همراه آدرس معتبر خارجی داشته باشید.

توجه: در حالتی که صرفا پرداخت شما توسط تیم پرداخت آسان کارت انجام می گیرد، آسان کارت تنها وظیفه پرداخت را بر عهده دارد و این مجموعه هیچ تعهدی در زمینه ارائه آدرس پستی(Shipping Address) یا پیگیری ارسال ندارد.

پیشنهاد دیگر این است که کل فرایند از مرحله سفارش و پرداخت تا تحویل کالا در آدرس پستی ایران را به شرکت همکار آسان کارت، به نام نسک آور بسپارید. این وبسایت با سابقه ده ساله در این حوزه، انواع سفارشات خرید را از وبسایت های سراسر دنیا انجام داده و در ایران تحویل می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام مشاوره می توانید با پشتیبانی آسان کارت در ارتباط باشید. 

در حالت کلی آمازون برای ارسال محصول هزینه ای دریافت نمی کند ( FREE Shipping ). همچنین طرحی با عنوان Amazon Prime دارد که برای مشتریانی که اشتراک سالانه دارند، با پرداخت هزینه 99دلار ثابت سالانه، به دفعات در طول سال می توانند سفارش ارسال رایگان داشته باشند. ولی برای برخی از خرید ها به علت سرعت و نحوه ارائه، امکان استفاده از روش های پولی ارسال محصول نیز وجود دارد. حالت پست پیشتاز ( Express Shipping )و پست سفارشی ( Priority Shipping ) قاعدتاً هزینه بیشتری دارد.

توجه: در هنگام سفارش حتماً اطلاعات محصول، فروشنده و میزان اعتبار آن بر اساس نظرات مشتریان، نحوه ارسال، و قوانین را مطالعه کنید تا مطمئن شوید که سفارشتان همان چیزی است که انتظار دارید.

راهنمای خرید از وبسایت آمازون

همانطور که اشاره شد داشتن یک آدرس معتبر در خارج از کشور شرط اصلی سفارش یک ‏محصول بر روی وبسایت آمازون است.
1. ‏ورود به وب سایت Amazon.com
2. ورود به بخش کاربری / و یا ایجاد اکانت ( درصورتی که اکانت جدید ایجاد می کنید، حتما یک آدرس کامل و معتبر در خارج از ایران بایستی ارائه کنید).
3. انتخاب محصول و اضافه کردن به سبد خرید
4. تأیید محصول و آدرس ارسال
‏5. انتخاب نحوه ارسال پستی
‏6. پرداخت مبلغ نهایی از طریق کارت های ارزی مستر کارت و ویزا کارت و دریافت تأییدیه( در مرحله پرداخت می توانید از خدمات پرداخت ارزی آسان کارت استفاده نمایید).

سوالات متداول

برای جستجوی کتاب می توانید نام نویسنده و یا ISBN کتاب را در قسمت سرچ وارد نمایید. برای جستجوی کالا ASIN هر محصول را باید وارد نمایید.

بر روی اکانت خود می توانید گیفت را redeem کنید و از موجودی آمازون خود اقدام به خرید محصول نمایید.

بله . شما برای هر محصول کد رهگیری خواهید داشت و محصول را تا زمان دریافت می توانید رهگیری کنید.