پرداخت ارزی آنلاین با ویزاکارت مسترکارت و پی پال

پرداخت ارزی آنلاین با ویزاکارت مسترکارت و پی پال | آسان کارت

خدمات پیمنت 24 ساعته با visa card ،Mastercard و اکانت PayPal

خرید و انجام پرداخت در وبسایت های خارجی نیازمند داشتن ابزارهای پرداخت بین المللی مثل ویزاکارت مستر کارت یا حساب اینترنتی مثل پی پل هست. آسان کارت با تجربه چندین ساله در این حوزه می تواند به جای شما پیمنت های دلاری و غیر دلاری (یورو، پوند انگلیس، دلار استرالیا، دلار کانادا، درهم امارات، لیر ترکیه، کرون دانمارک، کرون سوئد، درام ارمنستان، رینگیت مالزی و ...) را با کارمزد پایین و در سریعترین زمان انجام دهد. این موضوع می تواند آسان کارت را به عنوان بهترین سایت خدمات پرداخت ارزی معرفی کند. کافی است شما اطلاعات صفحه و وبسایتی که می خواهید پرداخت شما انجام گیرد را ثبت کنید و هزینه آن را با کارت های شتاب پرداخت کنید، کارشناسان پرداخت آسان کارت، سفارش شما را انجام می دهند. 

مهمترین سفارشات پرداخت ارزی آنلاین دلاری و غیر دلاری

 

 

مراحل ثبت سفارش پرداخت خارجی آسان کارت

‎ 1- انتخاب گزینه ثبت سفارش
2- تکمیل اطلاعات در صفحه سفارش پرداخت آنلاین ارزی که شامل موارد زیر است:

  • انتخاب واحد ارزی
  • مبلغ پرداخت ارزی
  • لینک صفحه ای که در آن باید پرداخت انجام می گیرد.
  • وارد کردن نام کاربری و پسورد اکانتتان در وبسایت مورد نظر( در صورت نیاز)
  • تکمیل بخش توضیحات (اختیاری ) در زمینه نحوه رسیدن به صفحه پرداخت
  • آپلود فایل (اختیاری )

3-‎ محاسبه مبلغ پرداخت ریالی( با پر کردن اطلاعات فوق، محاسبه گر وبسایت، با توجه به نوع ارز و کارمزد پرداخت، مبلغ ریالی را به شما نشان می دهد).‎
4-‎ پرداخت هزینه ریالی در درگاه پرداخت اینترنتی با کارت های عضو شبکه شتاب
5- انجام پرداخت توسط کارشناسان پرداخت و ارسال تأییدیه پرداخت به ایمیل شما

 

 

سوالات متداول پرداخت ارزی آنلاین

بعد از انجام ثبت سفارش و تأیید اکانت شما روی وبسایت آسان کارت، در بازه یک الی سه ساعت پرداخت شما انجام می گیرد.

در صورتی که مبلغ پرداختی، دلار امریکا باشد، قیمت دلار بعلاوه کارمزد پرداخت آسان کارت است. در پرداخت های غیر دلاری، کارمزد تبدیل نرخ به این مقدار اضافه می شود. کارمزد آسان کارت برای مقادیر مختلف، متفاوت است به همین منظور، مبلغ دلاری مورد نظرتان را در باکس محاسبه گر اتوماتیک وبسایت وارد کنید تا قیمت نهایی ریالی به شما نشان داده شود. مبلغی که نشان داده می شود، مجموع مقدار دلاری، هزینه حواله و کارمزد آسان کارت است.

خیر، همکاران پرداخت بعد از اینکه سفارش شما ثبت شد، با توجه به اطلاعات تکمیل شده، پرداخت شما را انجام می دهند و در صورت نیاز از طریق ایمیل و شماره تماس، با شما در ارتباط خواهند بود. بعد از انجام سفارش رسید و تأییدیه پرداخت از طریق ایمیل برای شما ارسال می گردد. علی رغم این موضوع، در صورت نیاز می توانید سفارش خود را از طریق ایمیل پیگیری نمایید.