چگونه از وبسایت علی اکسپرس با کارت اعتباری خرید کنم؟

چگونه از وبسایت علی اکسپرس با کارت اعتباری خرید کنم؟ | آسان کارت

راهنمای خرید از وبسایت علی اکسپرس با استفاده از ویزا کارت و مسترکارت

علی اکسپرس یک فروشگاه اینترنتی چینی است و به عنوان یک شرکت واسطه ای تعداد بسیار زیادی فروشنده و خریدار در سطح کشورهای مختلف را به همدیگر ارتباط می دهد. این سایت زیر مجموعه شرکت علی بابا بوده که جزو موفق ترین سایت ها در زمینه تجارت الکترونیک دنیا مطرح است. محصولات ارائه شده در این وبسایت در طبقه بندی های مختلف گنجانده شده است. یکی از مزیت های اصلی علی اکسپرس، امکان ارسال رایگان بسیاری از محصولات می باشد. به علت سهولت خرید از علی اکسپرس با استفاده از ویزاکارت و مسترکارت این سایت همواره مورد توجه کاربران ایرانی بوده است.
برای خرید از علی اکسپرس در ابتدای جستجو، از شما خواسته می شود کشور مقصدی که محصول قرار است به آن کشور ارسال شود را وارد کنید این موضوع به این دلیل است که بهترین گزینه های خرید را بر اساس نزدیکی به آدرس شما ارائه نماید. ارسال رایگان در حدود دو هفته زمان می برد، در صورتی که دوست داشته باشید محصول زودتر از این زمان به دستتان برسد، از سایر خدمات گران تر ارسال پستی می توانید استفاده کنید.

برای خرید از وبسایت علی اکسپرس همانند بسیاری از سایت های خارجی لازم است که شما از IP غیر از IP ایران استفاده کنید و با توجه به تغییر سیاست این سایت مبنی بر عدم ارسال کالا ها به صورت مستقیم به ایران در ابتدای سال 2016 آدرسی در خارج از ایران داشته باشید تا محصول به آن آدرس ارسال شود.

در سمت چپ صفحه اصلی وبسایت، طبقه بندی محصولات ارائه شده است. برای جلوگیری از هرگونه سردرگمی، شما می توانید بر روی هر کدام یک از طبقه های دسته بندی کلیک نموده و محصولات مرتبط را آنجا مشاهده نمایید و یا در جستجوی بالای صفحه، محصول مورد نظر را وارد کنید.

خرید از AliExpress | آسان کارت

در این آموزش تصویری، نحوه خرید از وبسایت علی اکسپرس برای یک محصول مشخص ارائه شده است. ما در این راهنما قصد خرید موبایل Samsung Galaxy 6s مدل G920F رنگ مشکی به همراه سایر مشخصاتی که در تصاویر آورده شده است را داریم. به همین منظور از منوی سمت چپ صفحه، بر روی گزینه PHONE & ACCESSORIES کلیک می کنیم. شما می توانید در همان ابتدا و یا به هنگام گرفتن تصمیم نهایی برای خرید، وارد اکانت خود در وبسایت علی اکسپرس شوید. در صورتی که اولین باری است که از وبسایت علی اکسپرس خرید می نمایید، لازم است که یک اکانت برای خود ایجاد نمایید.
پیشنهاد می شود بعد از اینکه محصول مورد نظر را به لحاظ کلیه شاخص ها بررسی کرده و مطلوب دانستید، اقدام به ایجاد اکانت نمایید.

خرید اینترنتی از AliExpress | آسان کارت

با جستجو و پیدا کردن محصول مورد نظر، شما در قسمت بعد می توانید سفارش را مشخص تر نمایید. به عنوان مثال مشخص کردن کشور مقصد، استفاده از تحویل رایگان، تعداد و ... در این بخش قابل انتخاب است. در اینجا با عنوان نمونه، آدرس دبی استفاده شده است. بر این اساس در بخش Ship to کشور امارات را انتخاب می کنیم.
یکی از مزیت های اصلی وبسایت علی اکسپرس امکان تحویل رایگان محصولات است. در صورتی که ارسال سفارش به صورت عادی و تحویل 10-15 روزه باشد از امکان تحویل رایگان Free Shipping می توانید استفاده نمایید. ولی در صورتی که می خواهید کالا سریعتر به دستتان برسد، می توانید گزینه ارسال سریع را انتخاب نمایید که طبیعتاً هزینه ی اضافی را در بر خواهد داشت.

ارسال از AliExpress به ایران | آسان کارت

نکته: به علت اینکه وبسایت علی اکسپرس به عنوان واسطه خریدار و فروشنده می باشد، بهتر است که از اعتبار فروشنده نیز اطلاع داشته باشید. به همین منظور وبسایت، فروشندگان را بر اساس شاخصهای مهمی رتبه بندی و اعتبار سنجی کرده است و در بخش ارائه محصولاتش، رتبه آن شرکت را نیز می آورد. رتبه بندی مذکور در شکل زیر آورده شده است. بهتر است به هنگام خرید حتما رتبه شرکت را در وبسایت مشاهده نمایید.

امتیازبندی فروشندگان علی اکسپرس | آسان کارت

با کلیک بر روی محصولی که در قسمت قبل نشان داده شده است، صفحه محصول با جزییات و مشخصات کامل ارائه می شود و شما می توانید با انتخاب گزینه هایی نظیر مدل، رنگ و تعداد وارد مرحله خرید بشوید. بنابراین بعد از انتخاب گزینه های مذکور بر روی Buy Now کلیلک کنید.

خرید موبایل از علی اکسپرس | آسان کارت

با کلیک بر روی Buy Now صفحه ورود به اکانت نشان داده می شود. در صورتی که اکانت ندارید بر روی گزینه Join free now! کلیک کنید.

خرید اینترنتی از خارج | آسان کارت

ساختن اکانت در وبسایت علی اکسپرس سه مرحله است که با ارائه یک آدرس ایمیل معتبر و ارسال کد فعالسازی، شما می توانید برای خود نام کاربری و پسورد انتخاب کنید. در مرحله اول بعد از وارد کردن ایمیل و کد امنیتی، ابتدا بر روی گزینه Submit و سپس Next کلیک کنید.

ارسال به ایران AliExpress | آسان کارت

ارسال به ایران از چین | آسان کارت

مطابق عکس بعدی، یک ایمیل فعالسازی به آدرس ایمیل شما فرستاده می شود.

خرید آنلاین از AliExpress | آسان کارت

به صفحه ی ایمیلتان رفته و بر روی گزینه Continue و یا لینک فعالسازی کلیک کنید.

ارسال محصول به ایران از چین | آسان کارت

در صفحه باز شده، برای خود یک پسوورد انتخاب نموده و گزینه Confirm را کلیک کنید. با تأیید این مرحله شما به صفحه محصولی که قصد خرید آن را داشتید، انتقال داده می شوید.
نکته: علی اکسپرس، ایمیل شما را به صورت خودکار به عنوان نام کاربری ذخیره می کند.

تکمیل اطلاعات ارسال در علی اکسپرس | آسان کارت

سپس از قسمت Sign in در سمت راست بالای صفحه، گزینه Sign in را انتخاب کنید.

خرید اینترنتی و ارسال به ایران | آسان کارت

با همان ایمیلی که اکانت ساخته اید بر روی گزینه Access Now کلیک کنید.

خرید و فروش اینترنتی | آسان کارت

با ورود به صفحه انتخاب محصول و تأیید اطلاعات ارائه شده، بر روی گزینه Buy Now کلیک کنید.

خرید ارزان از علی اکسپرس | آسان کارت

برای تکمیل فرآیند پرداخت حتما بایستی اطلاعات کاملتری به وبسایت داده شود. در فرم زیر باید اطلاعات آدرس دقیق پستی وارد شود. بعد از وارد کردن اطلاعات مذکور بر روی گزینه Save and ship to this address کلیک کنید تا آدرس شما در وبسایت ثبت شود..

معرفی وبسایت AliExpress | آسان کارت

خرید از خارج و تحویل در ایران | آسان کارت

در انتهای همین صفحه اطلاعات محصول یا محصولات خریداری شده نشان داده می شود. با بررسی و فرض صحیح بودن اطلاعات سفارش گزینه Place order را کلیک کنید.
نکته: توجه داشته باشید اگر از خدمات پست رایگان می خواهید استفاده کنید در باکس مربوطه Free shipping انتخاب شده باشد .

ارسال به ایران از AliExpress | آسان کارت

در بخش بعدی نحوه ی پرداخت از شما پرسیده می شود.اطلاعات کارت ارزی خود را وارد نمایید.
برای آشنایی با نحوه استفاده از ویزا کارت می توانید به مقاله آموزش عمومی پرداخت با ویزا کارت یا مستر کارت مراجعه نمایید.

پرداخت وبسایت AliExpress | آسان کارت

در ادامه اطلاعات ویزا کارت را بر اساس همان مشخصاتی که روی کارت خریداری شده وجود دارد، در باکس های مربوطه وارد نمایید. بعد از چک کردن اطلاعات وارد شده، گزینه Save & Pay را کلیک کنید.
نکته: در سمت چپ صفحه، شماره سفارش و سایر اطلاعات مهم ارائه شده است.

پرداخت ارزان در علی اکسپرس | آسان کارت

در صورت صحت اطلاعات و تأیید پرداخت، صفحه زیر به عنوان پرداخت موفق به شما نشان داده می شود. در این فرم، شماره سفارش، میزان زمان تحویل، و مبلغ پرداخت ارائه شده است.
نکته: برای پیگیری سفارش صفحه زیر را ذخیره نمایید.

خرید از علی اکسپرس و تحویل در ایران | آسان کارت

 

سوالات متداول

در صورتی که کارت اعتبار داشته باشد مبلغ پرداختی به کارت عودت می گردد.

خیر . خیلی از محصولات ارائه شده در سایت های چینی نسخه کپی شده نمونه های اصلی می باشد.

بله . کد رهگیری هر محصول برای شما از جانب سایت ارسال می گردد.

در صورت استفاده از آدرس ایران برای دریافت محصولات مبلغ به کارت پرداختی عودت سفارش لغو می گردد.