راهنمای ساخت اکانت گوگل ادوردز Google Adwords

راهنمای ساخت اکانت گوگل ادوردز Google Adwords | آسان کارت

گوگل ادوردز Google AdWords یک سرویس تبلیغاتی است که توسط گوگل ارائه شده است؛ در این سرویس تبلیغ‌کنندگان و کاربران برای نمایش تبلیغات برای خود و یا کاربران هزینه‌ای پرداخت می‌کنند.  روش گوگل ادوردز به زبان ساده تا حدی بر پایه کلید واژه‌های مشخص شده توسط تبلیغ‌کنندگان است. این نتایج در بالای صفحه، سمت راست و یا گاه زیر نتایج تبلیغات نشان داده می‌شوند.

تبلیغات ادوردز و قابلیت های آن برای تبلیغات فقط محدود به تبلیغات متنی یا تبلیغات در صفحه ی جستجوی اینترنت نیست بلکه بسیار گسترده تر است.

راهنمای ساخت اکانت گوگل ادوردز | آسان کارت  

خدمات گوگل ادوردز به مخاطبان خود این امکان را می دهد که سایت هایشان با توجه به الگوریتمی که گوگل برایشان در نظر گرفته بعد از جستجو نمایش داده شود ، همچنین برای کاربران اینترنتی که کسب و کار آنها و یا مواردی در آن حوزه را در اینترنت سرچ می کنند سایت در همان صفحات اول نمایش داده می شود.

به عبارتی با تبلیغات گوگل صاحبان سایت ها می توانند به راحتی با پرداخت هزینه های اندک سایت خود را در معرض دید مخاطبان حوزه فعالیتی خود قرار دهند.

 آموزش ایجاد اکانت Google Adwords | آسان کارت

در صورتی که شما نیز دارای یک وب سایت هستید و مایلید تا وب سایت خود را با تبلیغات در گوگل به مخاطبان کسب و کار خود بشناسانید و از موفقیت بیشتری برخوردار شوید؛ می توانید مراحل زیر را طی نمایید :

مراحل پرداخت و شارژ اکانت گوگل ادوردز Google Adwords

در ابتدا لازم است که وارد سایت گوگل ادوردز Google AdWords شوید.

بعد از ورود بر روی دکمه Start Now کلیک کنید

راهنمای تصویری ساخت اکانت گوگل اد | آسان کارت

بعد از کلیک بر روی این گزینه صفحه ای جدید برای شما باز می شود، در این مرحله نیازی به پر کردن اطلاعات نیست ، بر روی گزینه  Skip  کلیک نمایید تا به مرحله بعد منتقل شوید.

 ساخت سریع اکانت گوگل ادوردز | آسان کارت

در این مرحله یا باید یک حساب گوگل ایجاد نمایید و یا در صورت داشتن یک حساب گوگل، اطلاعات آن را وارد نمایید(البته برای کسب و کار شما بهتر است که ایمیل شما با دامین حوزه فعالیتی شما ساخته شده باشد).

زمانی که ایمیل خود را وارد می کنید در مرحله بعد باید منطقه زمانی و کشور خود را انتخاب نمایید. در این مرحله توجه داشته باشید که اکانت شما نباید با نام ایران ساخته شود و اینکه این اطلاعات قابل تغییر نیستند و بعدها در تمام ریز تراکنش های شما همین اطلاعات ثبت می شود؛ پس لطفا در وارد کردن اطلاعات دقت نمایید.

بعد از تکمیل اطلاعات بر روی گزینه save and continue کلیک نمایید.

آموزش ساخت اکانت Google Ad | آسان کارت

بعد از این مرحله اگر ایمیل شما یک ایمیل جدید باشد لازم است که تمامی اطلاعات خود را تکمیل نمایید؛ و اگر ایمیلی را وارد کرده اید که قبلا ساخته شده بوده در این مرحله گوگل برای شما یک کد تاییده ارسال می کند.

با وارد کردن کد تاییدیه شما به اکانت خود منتقل خواهید شد.

 چگونه اکانت گوگل ادز بسازیم | آسان کارت

بعد از انجام این مراحل شما دارای یک اکانت گوگل شده اید که می توانید آن را شارژ کرده و برای تبلیغات خود از آن استفاده نمایید. لازم به ذکر است که برای شارژ کردن اکانت گوگل ادوردز شما نیاز به داشتن یک کارت ارزی دارید. در این راستا و برای انجام پرداخت های ارزی مانند شارژ اکانت گوگل می توانید از خدمات پرداخت آنلاین ارزی آسان کارت استفاده نمایید.

سوالات متداول

مبلغ شارژ شده بر روی اکانت گوگل با کمی تاخیر (1 تا 2 ساعت) بر روی اکانت لحاظ می گردد.

خیر. مبلغ پرداختی در گوگل ادوردز قابل بازگشت نیست و پس از شارژ اکانت نمی توانید درخواست کنسلی ارسال نمایید.

کارمزد پرداخت های دلاری در سایت آسان کارت برای مبالغ مختلف متفاوت است برای مشاهده کارمزد به محاسبه گر وبسایت مراجعه شود.

خیر .آسان کارت صرفا پرداخت های دلاری شما را انجام می دهد.