معرفی و بررسی سایت های خرید بلیط پروازهای خارجی

معرفی و بررسی سایت های خرید بلیط پروازهای خارجی | آسان کارت

 

سایت BritishAirWays

خرید بلیط از British AirWays | آسان کارت

1- اگر به دنبال تخفیف در سفرهای هوایی هستید سایت بریتیش ایرویز این امکان را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید با مراجعه به سایت پروازهای تخفیف دار را مشاهده کنید.

2- با مراجعه به سایت می توانید تمام نیازمندی سفر خود را به صورت سفارشی انتخاب کنید. مثلاً انتخاب صندلی، نوع غذایی که در هواپیما سرو می شود و یا نوشیدنی. علاوه بر این سایت به شما امکان کنسلی با شرایط خاص، تغییر تاریخ و اضافه بار را می دهد.

3- اگر میزان سفرهای هوایی شما از حد خاصی که در سایت اعلام شده بگذرد جزو اعضای باشگاه بریتیش ایر ویز خواهید شد در این صورت از تخفیفات ویژه بهره مند می شوید.

4- دسته بندی های مختلفی در سایت بریتیش ایر ویز برای پروازها صورت گرفته که متقاضیان می توانند با صرف کمترین زمان، بهترین و مطلوب ترین سفر هوایی مطابق با نیازهای خود را انتخاب کنند.

5- شما حتی امکان رزرو کردن ماشین در فرودگاه کشور مقصد را دارید و این کار به سادگی و سهولت انجام می گیرد.

 

سایت  CheapFlights

خرید بلیط از CheapFlight | آسان کارت

از جمله قابلیت های این سایت جستجو و مقایسه پروازها از لحاظ کیفیت، امکانات، قیمت، اجاره اتومبیل در فرودگاه و خدمات ارائه شده است. این سایت در سال 2003 در آمریکا تأسیس شد و هر ساله بیش از 120 میلیون نفر از این سایت برای انجام سفر هوایی خود بازدید می کنند. اگر مقصد سفر خود را تعیین کنید سایت چیپ فلایتس یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود.

 

سایت SkysCanner

خرید بلیط هواپیما از SkysCanner | آسان کارت

مقر سایت اسکای اسکنر در ادینبورگ است. در سال 2016 این وب سایت توسط Ctrip بزرگترین شرکت مسافرتی چین خریداری شد. این سایت از 30 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند و هرماه 60 میلیون نفر برای هماهنگی و رزرو بلیط سفر خود از این سایت بازدید می کنند.

 

سایت TripAdvisor

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل TripAdvisor | آسان کارت

یک شرکت خدمات مسافرتی آمریکایی است. وبسایت تریپ ادوایزر خدماتی در زمینه رزرو سفرهای هوایی، هتل و ... ارائه می کند. این وب سایت در فوریه 2000 توسط استفان کاوفر و چند تن دیگر تأسیس شد. این شرکت در آوریل سال 2009 ، سایت رسمی خود را در چین راه اندازی کرد و در زمره بهترین وب سایت های مسافرتی قرار گرفت.

 

سایت Emirates

خرید بلیط هواپیما Emirates | آسان کارت

وبسایت امیریت متعلق به خطوط هوایی امارات به همین نام است که بزرگترین شرکت هواپیمایی در خاورمیانه است. بیش از 3600 پرواز در هفته از مرکز فرودگاه بین المللی دبی به بیش از 140 شهر در 81 کشور جهان صورت می پذیرد. این سایت خدمات ارائه شده در سفرهای هوایی را در دسته بندی های گوناگون ارائه داده است تا مسافران به راحتی بتوانند متناسب با نیازها و هزینه های خود مطلوب ترین سفر را انتخاب کنند.

 

مقایسه  قیمت ایرلاین های مختلف

ارزان ترین قیمت سفرهای هوایی متعلق به شرکت ایر آسیا است که برای هشت سال متوالی توانسته این افتخار را کسب کند و همگان را به شگفتی وا دارد. یکی دیگر از ایرلاین های ارزان قیمت ویرجین آمریکاست که جزء چند ایرلاین اصلی ارزان جهان است. نروژین ایر دیگر ایرلاینی است که خدمات ارزانی ارائه می کند و توانسته در زمره بهترین ایرلاین های ارزان اروپایی قرار بگیرد. ایزی جت یکی دیگر از ایرلاین هاست که در نظرسنجی ها به دلیل کیفیت بالای خدمات ارائه شده و قیمت پایین از محبوبیت زیادی برخوردار است. یکی دیگر از ایرلاین های ارزان قیمت، بریتیش ایر ویز است که توانسته خدمات خود را با نازل ترین قیمت به مشتریان ارائه دهد.


ذکر این نکته ضروری است که در میان سایت های رزرو سفرهای هوایی، بریتیش ایر ویز از مزیت رقابتی خوبی نسبت به دیگر رقبا برخوردار است و همین امر سبب استقبال زیاد مسافران از این خطوط هوایی شده است.

شما برای دریافت خدمات از هر یک از ایرلاین ها و سایت هایی که اعلام شد می توانید از خدمات پرداخت ارزی آسان کارت و تیم کارشناسان پرداخت استفاده نمایید.

سوالات متداول

کارمزد پرداخت در فاکتور صادر شده درسایت هنگام پرداخت اعلام می گردد.

بله. بسته به نوع ایرلاین جریمه کنسلی متفاوت می باشد.

بر روی ایمیل به صورت الکترونیکی برای شما ارسال می گردد.