پرداخت هزینه ویزای انگلیس، نحوه و شرایط دریافت ویزای انگلستان

پرداخت هزینه ویزای انگلیس، نحوه و شرایط دریافت ویزای انگلستان | آسان کارت

تعیین وقت سفارت انگلستان VISA4UK

همه ساله تعداد زیادی از ایرانیان به دلایل مختلف اقدام به گرفتن ویزای انگلستان می کنند. این افراد با هدف أخذ ویزای توریستی، دانشجویی، درمانی، بیزینسی و... لازم است فرآیند تعیین وقت را طی کنند. ولی حجم عمده ای از متقاضیان به علت عدم آشنایی با فرایند تعیین وقت سفارت و أخذ ویزای انگلیس دچار سردرگمی می شوند. در حالت کلی این فرآیند شامل 3 بخش عمده است: 1- ایجاد اکانت بر روی وبسایت VISA4UK و پر کردن فرم های مرتبط بر روی وبسایت تعیین وقت سفارت 2- پرداخت هزینه های سفارت بر اساس نوع ویزا از طریق کارت های بین المللی 3- حضور در محل صدور ویزا(VAC) برای انجام مصاحبه.

برای ایجاد اکانت و تکمیل فرم های مرتبط لازم است متقاضی علاوه بر اطلاعات شخصی خود، نوع ویزا، آدرس اسکان در انگلیس/ هتل مورد نظر، تاریخ مسافرت، ... را نیز وارد نماید و از اطلاعات وارد شده یک سری کپی به همراه داشته باشد و در روز مصاحبه ارائه نماید.

توجه: وبسایت مرکز درخواست ویزای انگلستان و مهاجرت در ایران اطلاعات بسیار مفیدی به زبان فارسی جهت تسهیل فرایند أخذ ویزا دارد و تحت نظر امور مهاجرت و ویزای انگلستان VFS GLOBAL است

هزینه أخذ ویزا انگلستان:

1- هزینه صدور ویزا: هزینه ویزا انگلستان متنوع است و بر اساس نوع آن، مدت زمان و سایر موارد متغیر است. جهت کسب اطلاع از میزان هر کدام یک از هزینه های ویزا می توانید از این لینک استفاده نمایید.

2- هزینه (IHS): علاوه بر این، برای افرادی که قصد اقامت بالای 6 ماه دارند، هزینه ثانویه ای با عنوان هزینه سلامت مهاجرین(IHS) بایستی پرداخت نمایند، این هزینه نیز انواع مختلف دارد که برای محاسبه آن، می توانید از این لینک استفاده نمایید. حتما به واحد ارز مبالغ ارائه شده توجه کنید. به عنوان مثال هزینه صدور ویزا، دلار آمریکا است و هزینه IHS پوند انگلیس است.

نکته:

1- برای ایجاد اکانت لازم است شما یک ایمیل فعال داشته باشید که در تمام مراحل تعیین وقت سفارت، پرداخت، مصاحبه و ... از طریق آن با شما در ارتباط باشند.

2- در شرایطی که ایجاد اکانت کرده اید ولی در مراحل بعد نیاز به زمان بیشتری دارید تا اطلاعات لازم را کامل کنید، حتما از گزینه Save and Exit استفاده کنید.

3- با اتمام مراحل تکمیل فرم ها و کلیک بر روی گزینه Submit نیاز است که حتما پرداخت خود را نیز سریعا نهایی کنید زیرا فقط 3 ساعت زمان دارید تا هزینه ویزا را پرداخت کنید.

4- بعد از Submit اطلاعات فرم و انجام پرداخت، مدت زمان مشخص شده و محدودی برای گرفتن وقت سفارت دارید.

5- از آنجایی که باز شدن وقت سفارت در تهران و سایر مراکز به صورت رندوم و اتفاقی است، لازم است که گوش بزنگ باشید و به محض باز شدن سریعا وقت مصاحبه خود را نهایی نمایید.

6- پس از تکمیل فرم ها و پرداختهای مرتبط، از طریق VISA4UK دو ایمیل برایتان ارسال می شود که محتوای آن شامل موارد زیر است:

الف- شماره ارجاع Unique Visa Application Reference Number

ب- شناسه پرداخت Payment reference number

لازم است که این دو شماره را حتما ذخیره نمایید.

لینک های مرتبط با تعیین وقت سفارت انگلستان

1- صفحه ی اصلی تعیین وقت سفارت انگلستان ( در حال حاضر خارج از دسترس است) 
2- مرکز درخواست ویزای انگلستان و مهاجرت در ایران

سولات متداول سفارت انگلیس

مدت اقامت ویزای توریستی 6 ماه و کمتر می باشد.

خیر. این مبلغ برگشت نخواهد خورد.

پس از تایید مدارک امکان تغییر وجود ندارد.