خرید اکانت Alexa و معرفی ابزارهای سئوی الکسا

خرید اکانت Alexa و معرفی ابزارهای سئوی الکسا | آسان کارت

معرفی ابزارهای سئوی الکسا

الکسا سایتی است که رتبه ی جهانی و منطقه ای سایت شما را نمایش می دهد و مرجع رتبه بندی در بین سایت های جهانی می باشد. این سایت اقداماتی نیز برای بهینه کردن سایت ها و افزایش رتبه سایت ها ارائه می دهد که با آنها آشنا خواهیم شد.

 

1- Keyword difficulty tools

این ابزار در مدیریت بهتر محتوا به شما کمک می کند، بدین صورت که متناسب با قدرت رقابتی شما، واژگان کلیدی ارائه می کند.

بهبود نتایج: ایجاد محتوای سئو شده که در آن واژه های کلیدی اشتباه جایی ندارد، سبب مدیریت بهینه ی سئوی سایت شما می شود. با استفاده از این ابزار می توانید واژگان را هوشمندانه تر انتخاب کنید و از تماشای پیشرفت رتبه ی سایت خود لذت ببرید.

صرفه جویی در زمان: غربالگری واژگانی که متناسب با موضوع سایت شما نیستند کمک بسیاری به سئوی سایت می کند. الکسا، ایده های کلیدی که متناسب با سایت،  مخاطبان هدف و موضوعات مورد نظر شماست ارائه می کند.

پیشنهادات خوب: کورکورانه کلمات کلیدی را انتخاب نکنید. پیشنهاداتی که الکسا به شما ارائه می کند به توانایی سایت شما برای رتبه بندی بستگی دارد و مرتبط با موضوع کسب و کار شماست.

 

2- Competitor Keyword Matrix

 ابزاری است که خیلی سریع، اشتباهات در سئوی سایت که باعث برتری رقبای شما شده است را اعلام می کند. شما می توانید با اجتناب از این خطاها خود را به رقبا نزدیک کنید.

پیدا کردن واژه های کلیدی رقبا: به سرعت واژه هایی را که شما در مقایسه با رقیبان از آنها غفلت کرده اید پیدا می کند.

 مقایسه: کلید واژه های سئو شده ی 10 سایت رقیب را می یابد و می گوید که سایت شما در چه جایگاهی قرار دارد.

اعلام محتویات پوشش داده نشده: محتویاتی که توسط رقبا پوشش داده نشده به شما پیشنهاد می شود تا رهبری این نوع محتویات در دسترس سایت شما قرار گیرد.

 

3- On-page seo checker

این ابزار لیستی از اقدامات قابل انجام برای به حداکثر رساندن نتایج سئوی سایت شما ارائه می دهد.

چک لیست سئو در اختیارتان قرار می گیرد: این امکان، سبب بهبود رتبه بندی برای واژه های کلیدی هدف گذاری شده با لیستی از اقدامات شفاف و قابل انجام است.

بررسی برچسب ها: پیش نمایشی از برچسب ها را به شما ارائه می کند و به شرح آنها می پردازد. و بررسی می کند که آیا کلید واژه های هدف شما در برچسب های تصویری وجود دارد یا نه.

پیگری بهترین اقدامات سئو: اطمینان حاصل می کند که بهترین شیوه برای بهینه سازی سئو شما در حال انجام است.

 

4-Competitor blacklink checker  

بک لینک های رقبا را بررسی می کند.همچنین بک لینک های ارزشمندی در اختیار شما قرار می دهد.

یافتن بک لینک رقبا: بک لینک های فعال را که توسط رقبا استفاده می شود، شناسایی می کند  و سایت هایی که ممکن است به سایت شما بک لینک بدهند را پیدا می کند.

شناسایی مخاطبان جدید: بک لینک هارا چک می کند تا بازدیدکنندگان بیشتر و جدیدتری از سایت شما بازدید کنند.

ارائه ایده های محتوایی: به شما می گوید که تولید چه نوع محتوایی باعث می شود سایت ها به شما بک لینک بدهند.

 

 5- Seo audit tools

ابزاری است که مشکلات تکنیکی سایت شما را که باعث شده رتبه شما تغییر نکند به شما می گوید و همچنین فرصت های از دست رفته را به شما یاد آوری می کند.

یافتن مشکلات: با یک بازرسی سریع و ساده مشکلات تکنیکی که باعث کاهش بازدید از سایت شده است را می دهد.

انجام اقدامات: دستورالعمل های روشن و ساده ای ارائه می کند و به شما اقداماتی را معرفی می کند که با انجام آن مشکلات را حل می کنید.

 

انواع اکانت های الکسا

 

 ابزارهای سئو و قیمت های ارائه شده متناسب با هر طرح نمایش داده شده است.

Marketing Stack : این اکانت شامل دو طرح Agency و Advanced می باشد که هزینه طرح Advanced برابر با 149 دلار در ماه و هزینه طرح Agency برابر با 299 دلار در ماه است.

certified alexa rank: همان طور که در شکل ملاحظه می فرمایید این اکانت شامل 4 طرح باشد که بسته به تعداد بازدید در هر ماه می توانید از طرح ها استفاده کنید.

Basic: حداکثر 10 میلیون بازدید در هر ماه

Insight: حداکثر 50 میلیون بازدید در هر ماه

Advanced: حداکثر 200 میلیون بازدید درهر ماه

dvanced High Traffic : حداکثر 1 بیلیون بازدید در هر ماه

خرید اکانت الکسا پرمیوم Alexa | آسان کارت

Website Traffic Analysis

این اکانت شامل طرح Insight می باشد که با خرید این طرح می توانید از خدمات ابزارهای آنالیز وب سایت استفاده کنید.

پرداخت هزینه طرح اینسایت الکسا | آسان کارت

مراحل ثبت سایت و خرید اکانت در الکسا

برای ثبت سایت خود در الکسا باید اکانت بسازید. بنابراین مطابق شکل بر روی گزینه ی  Account an Create کلیک کنید. سپس در صفحه باز شده ایمیل و نام کاربری خود را وارد کنید.

مراحل ثبت نام و خرید اکانت الکسا | آسان کارت

بعد از انجام این مرحله با اکانت کاربری ساخته شده وارد سایت شوید و بر روی گزینه ی ِDashboard کلیک کنید تا صفحه ای مطابق شکل زیر برای شما باز شود. ذکر این نکته ضروری است که شما می توانید به تعداد سایت هایی که در اختیار دارید در سایت الکسا ثبت نام کنید و آمار بازدید هریک را مشاهده کنید. هم چنین امکان طراحی تولبار برای شما وجود دارد. حال بر روی گزینه ی Add it now کلیک کنید.

 

ثبت سایت در اکانت الکسا | آسان کارت

 

در این مرحله با صفحه ای روبرو می شوید که انواع طرح های خرید الکسا به شما ارائه می شود که متناسب با نیاز خود می توانید هر طرحی را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که برای پرداخت می توانید از خدمات پرداخت آنلاین ارزی استفاده کنید و به راحتی پرداخت خود را برای بهینه کردن سایت خود انجام دهید.در این امر آسان کارت همواره همراه شما بوده و به شما کمک خواهد کرد.

پرداخت و شارژ  طرح های اکانت الکسا | آسان کارت

 در این قسمت باید آدرس سایت خود را وارد کنید.

وارد کردن لینک سایت در الکسا | آسان کارت

در مرحله بعدی باید هویت خود را به عنوان صاحب سایت به تأیید سایت الکسا برسانید. در این روش مطابق تصویر، فایل مربوط به ثبت سایت در الکسا را دانلود کرده و در محل اصلی آپلود می کنیم . سپس به همین صفحه بازگشته و بر روی Verify the file on your site کلیک می کنید. سپس با پیغامی مبنی بر تأیید هویت مواجه می شوید و به مرحله بعد می روید.

 تایید هویت سایت Alexa برای Url | آسان کارت

در شرایطی که امکان بارگذاری فایل و یا دسترسی به سرور را ندارید، می توانید کد هویت سایت خود را در درون کدهای سایت و بخش head آن قرار دهید. کد مورد نظر را می توانید در قالب یک کامنت یا در قالب یک برچسب در هدر قرار دهید.

نمونه کد کامنت

<!– JqytVGeB1iR1WiShyK6oXt4JvnU –>

نمونه کد برچسب

<meta name=”alexaVerifyID” content=”JqytVGeB1iR1WiShyK6oXt4JvnU” />

پس از قرار دادن کد و ذخیره فایل به صفحه ثبت سایت در الکسا بازگشته و بر روی دکمه Verify my ID کلیک کنید. در این زمان با پیغامی مبنی بر تأیید هویت مواجه می شوید و می توانید با کلیک بر روی دکمه Continue به مرحله بعدی بروید.

راهنمای انجام تنظیمات الکسا | آسان کارت

در این مرحله اطلاعات سایت خود را شامل نام عمومی، توضیحات و کشور تعیین خواهید کرد. توجه داشته باشید که بقیه امکانات شامل لوگو، دسته بندی و اطلاعات تماس برای روش رایگان ثبت سایت در الکسا فعال نیستند و مخصوص طرح های پولی آن می باشندپس از ذخیر سازی و تایید اطلاعات این صفحه، مراحل ثبت سایت در الکسا به پایان رسیده و می توانید از بخش داشبورد سایت های خود را مدیریت کنید.

  در قسمت پرداخت می توانید با پرداخت هزینه از طریق بخش "پرداخت آنلاین ارزی آسان کارت" اقدام به بهره برداری از امکانات سایت Alexa کنید.

سوالات متداول در خصوص خرید اکانت الکسا Alexa

بله، امکان استفاده رایگان از امکانات سایت الکسا Alexa با تهیه اکانت رایگان دو هفته ای الکسا وجود دارد که بدین منظور نیاز به ویزا کارت 1 دلاری دارید.

هزینه اشتراک الکساپرو مبلغ 149 دلار برای یکسال استفاده است.

خیر متاسفانه امکان استفاده از امکانات سایت Alexa برای دامنه IR وجود ندارد.