ثبت دامنه و خرید سرور اختصاصی و مجازی در OVH

ثبت دامنه و خرید سرور اختصاصی و مجازی در OVH | آسان کارت

پرداخت هزینه سایت OVH(ثبت دامنه و خرید سرور اختصاصی و مجازی)

شرکت OVH از سال 1999 فعالیت خود را در فرانسه شروع کرد و به ارائه خدمات اینترنتی چون ارائه سرورهای اختصاصی، سرورهای مجازیCloud ، میزبانی وب اشتراکی، ثبت نام دامنه، سرویس های تماس تلفنی مبتنی بر اینترنت VOIP می پردازد. برای استفاده از این خدمات لازم است هزینه یا فاکتور OVH که معمولا به ارز یورو است، پرداخت شود. شرکت OVH که طبق آمار سال 2015 بیش از 17 مرکز داده قدرتمند را مدیریت می کند، تحت قوانین حقوقی کشور فرانسه فعالیت کرده و در بسیاری از کشورهای سراسر دنیا دارای دفتر فروش و پشتیبانی بوده و با توجه به عملکرد چشمگیر خود توانسته درصد زیادی از این بازار را به خود اختصاص دهد.

شرکت OVH با بهره گیری از بهترین متخصصان و تحلیلگران، تمامی سرویس های خود را با جدیدترین نوآوری ها و فناوری های روز دنیا به روز کرده و ارائه می کند. به نوعی می توان گفت که شرکت OVH با همکاری شرکای تجاری خود، بهترین خدمات را در حوزه سرویس های میزبانی وب ارائه میدهد. از جمله ویژگی های برتر مجموعه OVH می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • برترین ارائه دهنده خدمات میزبانی وب و سرور در سرتاسر اروپا
  • سومین ارائه دهنده برتر خدمات میزبانی و سرور در جهان
  • میزبانی بیش از 18 میلیون سایت در 2012
  • ارائه حدود 180 هزار سرور تا سال 2014
  • ثبت کردن حدود 2.9 میلیون دامنه تا سال 2012
  • نگهداری ایمن اطلاعات کاربران در حدود 15 سال گذشته

 

خدمات شرکت OVH

شرکت OVH به صورت اختصاصی به ارائه خدمات اینترنتی مانند ارائه سرورهای اختصاصی، سرورهای مجازیCloud، میزبانی وب اشتراکی، ثبت نام دامنه، سرویس های تماس تلفنی مبتنی بر اینترنت VOIP می پردازد که توضیحات بیشتر آن در ادامه آورده شده است:
1. ارائه سرورهای اختصاصی: شرکت OVH با دارا بودن تجهیزات سخت‌افزاری، نرم افزاری و امنیتی به روز، مرکزی ایمن و کارآمد برای نگهداری و پشتیبانی از سرورهای اختصاصی سازمان ها به وجود آورده است. این مرکز داده برای افزایش رضایت مشتریان و تامین امنیت سرورهای اختصاصی خود ، سرمایه‌گذاری گسترده‌ ای کرده و  ویژگی های منحصر به فردی را برای خدمات سرور اختصاصی خود به وجود آورده است.
2. ارائه سرورهای مجازی: مرکز داده OVH سرورهای مجازی اختصاصی با ویژگی های مناسبی برای کاربران و مشتریان ارائه می دهد. سرور خصوصی مجازی یا همان VPS سروری می باشد که اکثر امکانات یک سرور واقعی دارد در حالی که دسترسی فیزیکی به آن وجود نداشته و ویژگی های سخت افزاری آن توسط نرم افزارهای بخصوص تعیین میشود. سرور مجازی نسبت به یک سرور اختصاصی (Dedicated Server) معادل به علت استفاده از سخت افزار بهتر در سرور مادر و دسترسی به منابع اضافی در سخت افزار اشتراکی دارای کارایی بهتر و بالاتری می‌باشد. 
3. اشتراک فضای سرور: مرکز داده  OVHبا داشتن امکاناتی همچون مجموعه پیشرفته ای از سرورها، روترها و سوییچ ها و ...)، امکان کنترل المانهای محیطی (مانند کنترل درجه حرارت و رطوبت، پیشگیری از آتش سوزی، پیش‌بینی سیستم برق پشتیبان و ...) و اقدامات امنیتی فوق العاده (اقدامات امنیتی محیطی و اطلاعاتی)، محیطی امن و قابل اطمینان برای ارایه‌ی خدمات اشتراک فضای سرور را به وجود آورده است.
برای دریافت اطلاعات تکمیلی می توانید به مقالات ثبت دامنه و اجاره سرور در سایت Online Nic، خرید گواهینامه دیجیتال SSL، و خرید مستقیم سرور و هاست از هتزنر Hetzner مراجعه کنید.

خرید سرور اختصاصی  مجازی OVH | آسان کارت

 

نحوه پرداخت فاکتور ovh.com

تنوع خدمات شرکت OVH باعث شده که متقاضیان با نیازهای متفاوت بتوانند خدمت مورد نظرشان را از این مرکز دریافت کنند. برای استفاده از خدمات مجموعه OVH لازم است هزینه ای معمولا یورویی پرداخت شود که نسبت به شرکت های همکارش، از قیمت بهتری برخوردار است. در حالت حاضر دو روش زیر برای پرداخت فاکتور ovh.com وجود دارد:

  1. کارت اعتباری و دبیت کارت
  2. حساب پی پال

شما می توانید پرداخت هزینه فاکتور OVH.COM خود را با خیال راحت به تیم " پرداخت آنلاین ارزی" آسان کارت بسپارید.
 

سوالات متداول:

شرکت OVH به صورت اختصاصی به ارائه خدمات اینترنتی مانند ارائه سرورهای اختصاصی، سرورهای مجازیCloud ، میزبانی وب اشتراکی، ثبت نام دامنه، سرویس های تماس تلفنی مبتنی بر اینترنت VOIP می پردازد

بله تمامی ساکنین ایران در صورتی که آدرس خود را کشوری به جز ایران قرار دهند، می توانند از خدمات شرکت فرانسوی OVH استفاده کنند.

قیمت های این مجموعه نسبت به مجموعه های هم رده ارزان است.