پرداخت اشتراک و فاکتور رایپ RIPE NCC

پرداخت اشتراک و فاکتور رایپ RIPE NCC | آسان کارت

پرداخت هزینه خرید و اشتراک رایپ ان سی سی

در 22 ماه مه 1989 تعدادی از اپراتورهای شبکه اينترنت اروپا در شهر آمستردام گردهم آمدند تا به تبادل اطلاعات و تجربيات بين شرکت کنندگان پرداخته و يک بانک اطلاعاتی مرکزی برای ذخيره سازی اطلاعات اجرايی تشکيل دهند. نتیجه این اجلاس که با حضور 14 شرکت کننده و به مدت یک نیمروز تشکیل شد، به ایجاد RIPE منجر شد. RIPE   به عنوان انجمنی جهت تبادل اطلاعات فنی و خلق تجارب ایجاد شد تا از انجام هماهنگی های مديريتی و فنی اطمینان حاصل کند. اگر چه در اولین اجلاس RIPE محدوده عملکرد، قاره اروپا تعیین شد اما در سالهای بعد قاره های دیگر چون آسیا، آمریکا و افریقا نیز اضافه شد. محدوده فعالیت فعلی RIPE در تصویر زیر آورده شده است.

 

ثبت اطلاعات آدرس IP در RIPE NCC | آسان کارت

 

شرکت رایپ Ripe ncc یک سازمان مستقل غیر انتفاعی بوده و یکی از 5 رجیستری اینترنت منطقه ای است که از فعالیت جهانی اینترنت پشتیبانی می کند شرکت رایپ Ripe ncc به اعضای خود که شامل بیش از 10 هزار ارائه دهنده خدمات اینترنتی، موسسات علمی و سازمان های ارتباطاتی در قاره اروپا، آسیا، خاورمیانه و آمریکا هستند خدمات ارائه می دهد.

 

خدمات شرکت RIPE NCC

شرکت RIPE NCC مسئولیت توزیع و مدیریت تعداد منابع اینترنت مانند IPv4، IPv6 و ASN در مناطق تحت پوشش خود را بر عهده دارد. بعلاوه شرکت RIPE مجموعه ای از خدمات، فعالیت های مهم زیرساختی اینترنتی و خدمات اطلاعاتی و آموزشی و ارتباطات را نیز ارائه می دهد. فعالیت های شرکت RIPE ncc در جدول زیر قابل ملاحظه است:

خدمات عضويت

خدمات هماهنگی

فعاليتهای جديد

خدمات ثبت منطقه ای اينترنتی RIR

توسعه و نگهداری بانک اطلاعاتی

خدمات اطلاعات مسير يابی

ارائه خدمات و پشتيبانی متقاضيان عضويت

خدمات اطلاعاتی و آموزشی و ارتباطات

پياده سازی زيرساخت امنيت اينترنت

ارائه خدمات هماهنگی و همکاری

خدمات هماهنگی DNS

اندازگيری های تست ترافيک

برگزاری اجلاسيه های RIPE

 

پرداخت اشتراک و فاکتور  رایپ RIPE NCC


برای عضویت به عنوان LIR در سایت RIPE لازم است مبلغ ۲۰۰۰ یورو ( قیمت سال ۲۰20 ) فقط برای ثبت نام پرداخت گردد که فرایند عضویت و ثبت نام در RIPE در بازه زمانی ۱ ماه امکانپذیر است. همچنین جهت دریافت IPv4 در عضویت جدید، پرداخت  مبلغ ۱۴۰۰ یورو به الزامی است که هر عضویت در RIPE قادر به دریافت صرفا ۱۰۲۴ عدد IPv4  است. به صورت کلی می توان گفت هزینه مجموع ثبت نام و عضوین  در RIPE NCC و دریافت IPv4 , IPv6 , BGP AS Number تقریبا ۳۴۰۰ یورو می باشد.
برای پرداخت فاکتور رایپ RIPE NCC صادر شده توسط این شرکت، از طریق بخش "پرداخت آنلاین ارزی" آسان کارت اقدام به ثبت سفارش کنید.
 

سوالات متداول

شرکت RIPE NCC مسئولیت توزیع و مدیریت تعداد منابع اینترنت مانند IPv4، IPv6 و ASN در مناطق تحت پوشش خود مانند اروپا، خاورمیانه و آسیا را بر عهده دارد.

برای عضویت به عنوان LIR در سایت RIPE لازم است مبلغ ۲۰۰۰ یورو ( قیمت سال ۲۰20 ) فقط برای ثبت نام پرداخت گردد که فرایند عضویت و ثبت نام در RIPE در بازه زمانی ۱ ماه امکانپذیر است.

برای دریافت IPv4 در عضویت جدید، پرداخت مبلغ ۱۴۰۰ یورو به الزامی است که هر عضویت در RIPE قادر به دریافت صرفا ۱۰۲۴ عدد IPv4 است