خرید گواهینامه دیجیتال SSL

خرید گواهینامه دیجیتال SSL | آسان کارت

پرداخت هزینه خرید گواهی اس اس ال برای HTTPS سایت

امروزه با توجه به افزایش کلاهبرداری اینترنتی و ضرورت امنیت بیشتر وبسایت ها از گواهی دیجیتال SSL  استفاده می شود. این گواهی یا ابزار باعث می شود زمانی که دیتای بین مرورگر کامپیوتر کاربر(کلاینت) و کامپیوتری که داده های وبسایت روی آن قرار دارد(سرور)، مبادله می شود، دیتای انتقالی کد گذاری شود و امکان تغییر و تحریف به شدت کاهش یابد به نحوی که داده های کدگذاری شده غیرقابل نفوذ ارزیابی شود. سطح امنیتی که با  SSL Certificate بوجود می آید، موجب اعتبار بیشتر وبسایت و اطمینان بیشتر کاربران وبسایت نیز می شود. مشخصه داشتن این گواهی نوار سبز رنگ Green URL یا اضافه شدن حرف S( ابتدای لغت SECURE) به بخش HTTP اول دامین می باشد که به صورت HTTPS نمایش داده می شود.

مهمترین شرکت های ارائه دهنده گواهینامه امنیت SSL 

شرکت های متعددی در حوزه صدور گواهی SSL فعالیت می کنند که شناخته ترین آنها ssls.com، Izenpe ، CERTUM ، Globessl  و GeoTrust.com هستند. خدمات و سرویس هایی که این شرکتها ارائه می دهند بر حسب نوع نیاز مشتریان شامل انواع گواهینامه SSL  به صورت Commercial SSL , Trusted SSL  و Premium EV SSL است.

پرداخت هزینه دلاری SSL certification

خرید گواهی نامه امنیت وبسایت به صورت پرداخت آنلاین ارزی انجام می گیرد و لازم است اطلاعات وبسایت در اختیار وبسایت ارائه دهنده سرویس SSL قرار داده شود و هزینه آن با کارت های ارزی مثل ویزا کارت، مسترکارت یا اکانت پی پال پرداخت شود. دیتایی که برای ثبت در گواهی SSL  لازم است ثبت  شود در ادامه آورده شده است: دامنه وبسایت، کشوری که وبسایت در آن فعالیت می کند، عنوان شرکت، تاریخ  انقضای گواهی.  توجه کنید مشابه آن چیزی که در اعتبار زمانی( مثلا یکساله) ثبت دامنه وجود دارد، گواهینامه اس اس ال نیز دارای دوره ای زمانی است که در آن بازه معتبر است و لازم است در زمان اتمام اعتبار  گواهی، گواهینامه SSL نیز باید تمدید شود. 

 

سوالات متداول گواهینامه SSL

زمانی که اطلاعات از کامپیوتر کاربر (کلاینت) به کامپیوتری که داده های وبسایت در آن قرار دارد(سرور) انتقال می یابد و یا بالعکس، احتمال سرقت، تغییر یا سوء استفاده را دارند. برای جلوگیری از این موضوع غیر امنیتی، سیستم SSL اطلاعات را به صورت کد غیر قابل نفوذ درآورده و انتقال می دهد. این گواهی نامه وبسایت را به حال امن Secure در می آورد و مشخصه آن در دامنه به صورت HTTPS به جای HTTP محرز است.

خیر، اعتبار این گواهینامه امنیتی به صورت دوره ای( مثلا یکساله) است و بایستی قبل از انقضای تاریخ اعتبار آن، تمدید شود.

آسان کارت یک شرکت فعال در حوزه پرداخت است و کاربر بر روی هر وبسایتی که برای گواهی SSL اقدام نماید، می تواند پرداخت وی را به صورت دلاری یا سایر ارزها انجام دهد.