خرید دامنه و هاست از سایت OnlineNic

خرید دامنه و هاست از  سایت OnlineNic | آسان کارت

ثبت دامین خارجی، خرید هاست و سرور از OnlineNic

اگر در صدد راه اندازی وبسایت و برندسازی هستید تا یک وبسایت یا کسب و کار اینترنتی داشته باشید، رجیستریشن و خرید یک دامنه مناسب بسیار مهم است. دامنه هر وبسایت از دو بخش، نام دامنه و پسوند به شکل exmple.com تشکیل شده است. در انتخاب نام دامنه، پیشنهاد می شود به مواردی مثل هماهنگی آن با نوع فعالیت کسب و کار، کوتاه بودن، املای روان و صریح توجه شود. بخش دوم که پسوند دامین یا TLD نامیده می شود، می تواند از دامین های بین المللی یا دامین های محلی استفاده شود. دامین های بین المللی به صورت گسترده در سطح کشورهای مختلف دنیا استفاده می شود. شناخته ترین دامنه های بین المللی، دامنه های Com , .Net , .Info.  هستند. در مقابل آن، دامنه های محلی هستند که منحصر به هر کشور هستند و به عنوان نمونه برای کشور ایران  دامین .ir است.
برای ثبت دامنه در قدم اول در وبسایت هایی مثل OnlineNic.com ، Whois.com  و name.com دامین مورد نظرتان را جستجو کنید و وضعیت مالکیت یا آزاد بودن آن را استعلام بکنید. در صورتی که دامین مذکور آزاد باشد می توانید، آن را به نام خودتان رجیستر کنید و هزینه آن را پرداخت کنید. همچنین در ادامه برای مواردی مثل هاست وبسایت(لینوکس و ویندوز)، خرید سرور، تأییدیه اس اس ال SSL برای امنیت وبسایت (https) و ... نیز روی وبسایت آنلایت نیک راهکار مناسب وجود دارد که قابل خرید برای کاربران ایرانی است. 

 

خدمات سایت onlinenic

وبسایت آنلاین نیک به عنوان سایت امریکایی ارائه دهنده خدمات؛ ثبت دامنه، هاست، سرور، SSL و ... با قابلیت های فراوان، جایگاه بالایی در بین مشتریان این حوزه دارد. سرویس های ارائه شده، با قیمت های پایین و کیفیت بسیار بالا باعث شده که این برند از اعتبار بالایی بین هزاران سرویس گیرنده در سطح جهان برخوردار باشد. در بین کاربران ایرانی، آنلاین نیک با ثبت دامنه، انتقال و تمدید دامین وبسایت شناخته می شود ولی خدمات این مجموعه بیشتر از خدمات دامنه است. خدمات سایت آنلاینیک شامل موارد زیر است:
1- کنترل پنل مدیریتی / سی پنل (CPanel)
2- خدمات ایمیل شرکتی سازمانی(email solutions)
3- ساخت وبسایت(Website Builder) 
4- خدمات دامنه(Domain) 
5- خدمات میزبانی وب(Hosting) 
6- سامانه گفت و گوی رایگان تجاری
7- گواهی امنیت وبسایت (SSL Certificate)

 

پرداخت هزینه ثبت دامنه خارجی از وبسایت آنلاین نیک

بر روی وبسایت آنلایننیک خدمات مختلفی ارائه می شود که برخی از آنها به صورت دمو(Demo) و رایگان(Trial) است و برخی دیگر مثل ثبت دامین، هاستینگ، خرید سرور، خرید گواهینامه SSL، ... نیازمند انجام پرداخت ارزی آنلاین به صورت دلاری است. شما برای انجام تمامی پرداخت های فوق و موارد مشابه دیگر که روی درگاه های ویزاکارت، مسترکارت و پی پال قابل انجام باشد، می توانید از خدمات پرداخت اینترنتی ارزی آسان کارت استفاده کنید. 

سوالات متداول

خدمات وبسایت آنلاین نیک شامل؛ ارائه‌ی دامنه‌ی اختصاصی، ارائه‌ی هاست، ارائه‌ی Cpannel hosting، Business email، سیستم‌های چت آنلاین و گواهی نامه SSL certificate می شود.

بلی. برای پرداخت هزینه خدمات مورد نظر نیز می توانید از سرویس پرداخت آنلاین ارزی آسان کارت استفاده کنید.

روی وبسایت آنلاین نیک تمامی دامنه های بین المللی مانند com. info. و net. قابل ثبت کردن و خرید هستند. دامنه های داخلی و محدود هر کشور( مانند ir. )، صرفا از وبسایت های ارائه کننده خدمات همان کشور قابل خرید هستند و قوانین آن تابع قوانین و مقررات داخلی آن کشور هستند.